butiker med faktura till privatperson?

Permalänk
Avstängd

butiker med faktura till privatperson?

hejsan

vill veta sidor som säljer mot faktura till privatpersoner
inte bara datorrelaterat, kan vara allt från softairgun-kulor till plasma-tv

tacksam för alla svar jag kan få

/Fordie

Permalänk
Medlem

ginza och cdon

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

inget kul på dom sidorna.

fler?

Permalänk
Medlem

Haha man funderar ju lite på vad du har tänkt att göra när du undrar efter affärer med faktura som säljer vad som hels.

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av L0rden
Haha man funderar ju lite på vad du har tänkt att göra när du undrar efter affärer med faktura som säljer vad som hels.

håller på drar ihop en lista bara lite privat för mig själv, ibland har man inte pengarna just då men ska köpa något ändå

Permalänk

http://www.adlibris.se/ (för order under 1000 kr).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anno
Handlade en skärm från It-service och det gick finfnt.

Beställde i helgen och hade skärmen på onsdagen i veckan efter. Lyckades till och med på svar på ett mail inom några timmar för att få ut kollinummer. Riktigt smidigt att de erbjuder faktura till privatpersoner. Frakten(inkl. fakturaavgiften) blev så låg som 60kr.

rekommenderas!

saxat från:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=51292...

Permalänk
Medlem

det är sånt här som gör att det finns så ohyggligt många ungdomar i lånespiraler... lånar pengar för att betala lån, för att betala fakturor osv... Ett tips i all välmening, hamna inte där du också, jag vet allt för många som sitter fast i skiten! Har man inte råd med lyxvaror väntar man tills man sparat ihop till dom...

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david nordberg
det är sånt här som gör att det finns så ohyggligt många ungdomar i lånespiraler... lånar pengar för att betala lån, för att betala fakturor osv... Ett tips i all välmening, hamna inte där du också, jag vet allt för många som sitter fast i skiten! Har man inte råd med lyxvaror väntar man tills man sparat ihop till dom...

bra sagt, känner igen mig själv i den situationen och det är svårt att komma ut ur den..

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

Kör så det ryker, njut av prylarna så länge du kan.

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

Re: butiker med faktura till privatperson?

Är du ute efter att blåsa några företag på några hundratusen eller?
Låter lite skumt att det kan vara precis vad som helst - allt från softairgun-kulor till plasma TV, bara det är mot faktura. Du har inte tänkt betala va?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fordie
hejsan

vill veta sidor som säljer mot faktura till privatpersoner
inte bara datorrelaterat, kan vara allt från softairgun-kulor till plasma-tv

tacksam för alla svar jag kan få

/Fordie

Permalänk
Medlem

Finns ändå inget företag som skickar en faktura utan att kontrollera personen som ska handla, så de värsta dårarna som redan finns i träsket lyckas ändå inte shoppa mot faktura

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Avstängd

Varför ska det vara så svårt att hålla sig till topic?