Fri frakt hos komplett.se ?

Permalänk
Medlem

Fri frakt hos komplett.se ?

Tjenare undrar bara en sak förstår att företagen vill ha pengar för frakten upp till en viss gräns.

men jag köper en dator på komplett.se för ja ca 18000 då tycker jag att man borde få det fraktfritt över typ 10000,00 eller liknande.

kan ju inte bara vara som jag tycker så eller ?

kan man ringa och höra med dom om dom kan fixa så man får frakten gratis , någon som lyckats ?

//Pumba

Permalänk
Medlem

Jo tycker att Komplett generellt har väldigt höga fraktpriser Visst frakten kostar ju för alla företag men köper man ett datorpaket så borde de kunna bjuda på den , dustin har ju klarat att köra med fri frakt i ett år snart nu bara man handla över 300:-
Detta med frakten är väl iofs de enda felet med komplett

Permalänk
Medlem

Fri frakt finns lika lite som fria luncher. Med andra ord det är alltid du som betalar frakten.

Visa signatur

Nisse

Permalänk
Avstängd

Menar nog så att om man köper så mkt varor för så mkt pengar så tjänar företagen så mkt på TB. Och frakten går på 500kr säger vi, plus dom har säkert bra deal med posten. Då borde dom kunna bjussa på frakten då dom inte går back så jätte mkt utan väldigt lite.

Vore smart och göra så då kanske man får fler personer som vill beställa paket ist för att skrämmas över frakten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allstaar
. Då borde dom kunna bjussa på frakten då dom inte går back så jätte mkt utan väldigt lite....

Ja, men då får dom ju sparka lite anställda då dom förlorar redan pengar på den hårt pressade marknaden. Det menas med längre leveranstid och mindre personalstyrka.
Varför inte pressa staten istället som har skyhöga avgifter för företagen istället? Då kanske vi hade kunnat få ner priset en del eller kanske hade de kunnat ordna "fri frakt".

Permalänk
Geeks
Säljchef

Dem har sitt lager i norge.....

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FJ81
Jo tycker att Komplett generellt har väldigt höga fraktpriser Visst frakten kostar ju för alla företag men köper man ett datorpaket så borde de kunna bjuda på den , dustin har ju klarat att köra med fri frakt i ett år snart nu bara man handla över 300:-
Detta med frakten är väl iofs de enda felet med komplett

nänä. Det har varit 500 kr den senaste tiden från dustinhome

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Komplett bjuder inte på något.
Jag beställde prylar för över 8000 spänn och när prylarna var över 30 dagar sena förklarade jag att "jag kan tänka mej att behålla beställningen om jag slipper frakten", men de svarade "Glöm det". Finns inget sånt hos dom.

Visa signatur

If you make it idiot proof, someone will find a better idiot.
----------------------------------------
Linux is like a Wigwam. No Gates, No Windows and an Apache inside.