Permalänk

Shg.biz RMA?

Tjenare, måste tyvär skicka in mitt nya DFI nf3 ultra-d kort...

För att, först ville inte bios spara något.. sen, efter flashat bios version 711 10grr ungefär så går det spara en gång ibland.. :S
Hur kul är det om man nu ska överclocka? en gång.. lite drygt att hitta max fps om man ska reseta cmos hela tiden.. hur som helst..

När jag ringde till shg.biz så började han prata om att DFI kort var extra jobbiga att konfigurera.. :S ?!?!?! Jag som woot.. ofta det kan vara svårare än något annat kort om man vet vad man gör.. men men.. hur står är sanolikheten att dom kommer skicka tillbaka samma kort och säga att det funkar bara för att de kan loada optimal setings och sen är det ok.. ?? Sen bör inte företagen betala min frakt till dom när jag måste skicka tillbaka något?

Tacksam för svar..

Permalänk
Medlem

Öhh det är inget fel på kortet bara för att det inte går att överklocka.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoloth
Öhh det är inget fel på kortet bara för att det inte går att överklocka.

DUDE.. har du svårt att läsa???!?!?!

Bios gå spara hur många gånger som helst utan att du ska behöva ha blackscreen...

Sen är det fel om ett DFI inte går klocka.. DFI bygger sina lanparty kort på att de ska gå klocka som

Permalänk
Medlem

De betalar din frakt ja.. Vissa företag skickar ut fraktsedel till dig som du fäster på paketet (frakt betald) medans andra ersätter dig efter att de fått varan för dett du lagt ut på frakten..

Är det inte några fel på produkten så tror jag du är betalnnigsskyldg för frakt..