Permalänk

Ang Lineage 2.

Hallå. jag har ett par frågor ang Lineage 2. Såg att det fanns en tråd om detta men den var 116 sidor stor? :E

1: Jag laddar nu hem klienten och vill sedan köpa cd-key. Då väljer man att köpa en cd-key för 39.99$ och sen får man 1 månad gratis? Och om man inte gillar spelet kan man avbryta innan månaden är slut så dras inga pengar, right?

2: Är det många svenskar som spelar och vilken server osv ska man välja?
//Apan.

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem

Jep första månaden är gratis, dock behöver du ange ett CC men inga pengar kommer dras i huvud taget så inget att oroa sig för.

Finns en del svenskar, inte otroligt många, samt server ja du det är en bra fråga, Teon är den enda europeiska servern med dess tider DOCK, väldigt svår att komma in i då priserna är helt galna. Lionna är dock en iniofficiel europeisk server spelar sjäv på den. Desutom är lionna dne iniofficiela RP servern. ( finns inge officiel )

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Tack för ditt svar. Okej, men om man inte kör på en europeisk server blir pingen mycket högre? Sitter här med ett stackars telia 0.5 mbit.

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem

Alla servrar ligger i USA så det kvittar.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Jaha okej! Då tackar jag för dina svar.

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem

Värt att tänka på är att jag köpte Lineage 2 för 99kr på Tradition i Göteborg, så du kanske slipper undan billigare än $39.

Permalänk
Medlem

Webhallen har ett erbjudande just nu där man får spelet + 60 dagars time card för 250kr. Med detta behöver man alltså inget kreditkort för att börja spela, bara mata in game cardet och börja lira. (Dock efter 30 + 60 dagar är över måste du ha kreditkort eller köpa ett nytt game card)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dazen
Webhallen har ett erbjudande just nu där man får spelet + 60 dagars time card för 250kr. Med detta behöver man alltså inget kreditkort för att börja spela, bara mata in game cardet och börja lira. (Dock efter 30 + 60 dagar är över måste du ha kreditkort eller köpa ett nytt game card)

Värt att notera är att Webhallen för tillfället ej har inne

"Lineage 2 - Chaotic Chronicle - 60 Days Game Time Card + Full Version of Lineage"

som du nämde.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=26866

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

Jätte bra spel... spelar några???

Visa signatur

/3900x/i7 4790k/3400g/xeon 5670 x2 32gb ram...EVGA GeForce GTX 1070ti/3070 8GB SC ACX...evga supernova 850w g2
Corsair 200r...noctuna ub9