Permalänk
Medlem

traderaköp

Jag tänkte köpa en dator av togga22 på tradera. Han verkar ganska seriös och har sålt många datorer. Någon som har handlat av honom?
Kan man lita på honom?

Permalänk
Medlem

Han har ju 183 positiva omdömen och inte ett enda, jag skulle säga att han går att lita på.

Permalänk
Medlem

jag köpte min dator av honom genom min flickväns tradera.

gick jätte snabbt, skickar direkt mot postförskott.

den jag köpte:
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=18709138

Visa signatur

Niklas
Lekpark

Permalänk
Medlem

Fick mail av en person som också köpte en dator av han, funkade bra.
Det var en bedragare som använde togga's namn på nordichardware och försökte sälja en laptop.
Men köper du via tradear så ska det inte vara nå problem att veta att den är den riktiga togga.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk

"Xp pro är alltid NY-installerat, om inget annat anges."

Okej, han säljer piratkopior alltså. MYCKET LÅGT!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

"intel 2200bg inbyggt , surfa trådlöst om du har en router." hehe, om man har en ap då?

Ontopic tror jag inte det är några problem att handla av killen.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
"Xp pro är alltid NY-installerat, om inget annat anges."

Okej, han säljer piratkopior alltså. MYCKET LÅGT!

Och hur i helskotta vet du att det inte är OEM? Han kan ju skicka med en skiva utan att ha installerat det i övriga fall.

Permalänk
Medlem

Precis, med i stort sett alla bärbara datorer brukar det följa med en recovery-cd eller liknande med windows på.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |