Bra jobbat Komplett!

Permalänk
Medlem

Bra jobbat Komplett!

Efter att WebHallen skjutit upp leveransen av min Opteron 170 så bestämde jag mig för att beställa från Komplett istället då jag såg att de hade 8st i lager.

Beställde ~16.00, fick bekreftelse mailet någon minut senare. Sen nu för en halvtimme sedan ~20,40 får jag ett mail med kollinummer osv. så det är väl klart att skicka direkt imorgon

Det är bra service Komplett

Nu e de bara att hoppas på att Datorbutiklen är nästan lika snabba med mobo och graffe så jag kan börja bygga snart

Permalänk
Medlem

Ja, det är tämligen intressant att höra spännande beställningshistorier. Man blir så exalterad.

Permalänk
Medlem

Dregglar....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Ja, det är tämligen intressant att höra spännande beställningshistorier. Man blir så exalterad.

Permalänk
Medlem

Ofta går paketen iväg mitt i natten så du kan mycket väl få den redan idag.

Permalänk
Medlem

Re: Bra jobbat Komplett!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofen
Efter att WebHallen skjutit upp leveransen av min Opteron 170 så bestämde jag mig för att beställa från Komplett istället då jag såg att de hade 8st i lager.

Beställde ~16.00, fick bekreftelse mailet någon minut senare. Sen nu för en halvtimme sedan ~20,40 får jag ett mail med kollinummer osv. så det är väl klart att skicka direkt imorgon

Det är bra service Komplett

Nu e de bara att hoppas på att Datorbutiklen är nästan lika snabba med mobo och graffe så jag kan börja bygga snart

Du ska inte taut nått i förskott!

Kan hålla tummarna på att du får rätt saker! Har en polare som har skickat fram och tebax grejer en bra tid nu!