Intervju med Microsofts Jason Anderson, Xbox 360

Permalänk
Melding Plague

Intervju med Microsofts Jason Anderson, Xbox 360

<font style="font-size: 10pt"><b>Intervju med Microsofts Jason Anderson, Xbox 360</b></font> <small class="small">onsdag 9 november av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Nu är det bara drygt två veckor kvar tills premiären av den andra generationens Xbox, mer känd som Xbox 360. <a href="http://www.bytesector.com/" target=”_blank”>Byte Sector</a> har intervjuat Jason Anderson, Marketing Manager hos Xbox Canada. Han får frågor angående bland annat om nya Xbox 360, marknadsföring och Xbox Live.
<br />
<br />Läs hela intervjuen hos <a href="http://www.bytesector.com/data/bs-article.asp?id=565" target="_blank">Byte Sector</a>.
<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Min är redan förbokad ska bli en NTSC version denna gång.

Permalänk

Dog sidan just? Jag kommer inte in.

Edit: Nevermind, funkar nu

Permalänk
Medlem

Är inte Jason den elaka typen i MS?

Permalänk
Medlem

Elaka? På vilket sätt? J Allard är i alla fall skitcool En skateande galning med rakat huvud är alltid kul

Men på vilket sätt skiljer sig den här intervjun mot alla de andra som har gjorts? Den här var faktiskt ganska intetsägande...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Den onda boxen. Kommer inte ha en sånn ondskefull box hemma hos mig troligtvis..

Men de ska ju bli kul o se när folk lägger vantarna på och hackar och dokumenterar hela skiten..