Tagan EasyCon 530W hos 64bits

Permalänk
Melding Plague

Tagan EasyCon 530W hos 64bits

<font style="font-size: 10pt"><b>Tagan EasyCon 530W hos 64bits</b></font> <small class="small">onsdag 9 november av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Rickard</a></small><br>
Våra svenska kollegor 64bits har testat ett nätaggregat från tillverkaren Tagan. TG530-U15 som den heter är ett nätaggregat i serien där det även finns tre olika modeller till, två stycken med mindre effekt samt en storebror som ligger på 580W. Läs vidare för att se vad 64bits kom fram till!<br /><br />Klicka <a href="http://www.64bits.se/recensioner/tagan-easycon-530w/" target="_blank">här</a> för att komma till testet.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt... Synd att ni har lite stavfel... Ni säger 530W i nyhetsrubriken, men 580W i själv nyheten.. vilket ska de nu vara

Permalänk
Discokungen

Och de recenserar 530W

Synd att det låter bara... Får väl hålla mig till mitt Phantom sålänge :/

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Trevligt... Synd att ni har lite stavfel... Ni säger 530W i nyhetsrubriken, men 580W i själv nyheten.. vilket ska de nu vara

Jag tror nog att du får läsa nyheten en gång till.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Avstängd

Wtf :/ ville se hur det såg ut inne i chassit?
i

Permalänk

Har ett, och visst låter det, men inte överdrivet. Riktigt skönt nätagg.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Trevligt... Synd att ni har lite stavfel... Ni säger 530W i nyhetsrubriken, men 580W i själv nyheten.. vilket ska de nu vara

Om det nu hade varit fel, så är det inte ett stavfel.

Permalänk

tycker dom skulle testat nätdelen med lite fetare komponenter och i sli förståss:D

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Sitter med ett och är helnöjd.
Själv hör jag inte agget men det kanske är för att
andra komponenter i chassit överröstar det ;D

Visa signatur

Intel i9 12900K | Asus Z690 Apex | 32GB G.Skill DDR5 6400C32
Asus Strix 2080Ti | Asus Rog Swift PG279Q | 2xWD Black SN850
Corsair AX1200i | Lian Li O11DXL Dynamic | EKWB Custom loop