Ipod nano nu med fodral

Permalänk
Melding Plague

Ipod nano nu med fodral

<font style="font-size: 10pt"><b>Ipod nano nu med fodral</b></font> <small class="small">fredag 11 november av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Apple har fått mycket kritik för att deras senaste serier av Ipod och Ipod nano är alltför lättrepade vilket har gått så långt så att de har blivit <a href="http://news.com.com/Suit filed over Nano scratches/2100-1047_3-5906399.html?part=rss&tag=5906399&subj=news" target="_blank">stämda</a>. Som resultat av kritiken mot nano kom den större Ipoden förpackad med ett enklare fodral. Nu verkar Apple även backat angående nanon, för nu skickar de tydligen med ett <a href="http://photobucket.com/albums/y109/murphy33/nano case/" target="_blank">fodral</a> som ser ut som det till iPod med video, detta rapporterar <a href="http://www.anandtech.com/news/shownews.aspx?i=25255" target="_blank">Anandtech</a> idag. Frågan är givetvis varför de inte skickade med ett fodral direkt, testavdelningen på Apple måste ha varit väldigt medvetna om hur lättrepad nanon är.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det här känns bara som en nödlösning på problemen... Fodralet höll inte "apple-standard" tycker jag, den var inte tillräckligt snygg.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk

Hjälper ju inte oss som redan har köpt en.

Visa signatur

/Spec

Permalänk
Medlem

Dom måste komma på en bättre lösning!

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Medlem

Det där såg ju ut att vara rätt... fattigt.

Permalänk
Medlem

Tycker det ser ut som att den där plasten sitter fast rätt klent. Sån fästning prukar iaf för mig ge med sig efter ganska kort tid

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Ska nog ta och ringa apple och fråga om man kan få ett ex gratis, har en nano redan. De bör ju inte kunna säga nej

Permalänk
Medlem

DecalGirls funkar prima.

Permalänk
Medlem

tur att det var fult. annars hade jag blivit upprörd..

men jag borde ändå få ett för jag har en spelare ska jag ha samma som alla andra. hör ni det Apple, skick nu för tusan! (och gör ett matchande svart med)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Jag behöver ingen Fuderal,jag will ja titta på den Information den visa i Display........Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem

vilket ghetto fodral.. min mormor skulle för fan Sticka ett snyggare