Beställa från utlandet

Permalänk
Medlem

Beställa från utlandet

tja! Jag har funderingar på att kaufa lite nya krejjer...

Kan det inte bli billigare om man beställer från utlandet? Kanske någon site i USA eller Tyskland eller till och med från Asien någonstans. Hört många som åkt till t ex Thailand och köpt saker men går det att beställa?

Någon som har bra/dåliga erfarenheter av detta eller om ni har någon kunskap så dela gärna med er!

ska nog inse att jag är en sniken jävel som bara vill ha det bästa möjliga till billigat möjliga. Skämt åsido men de skulle vara kul o veta om de var billigare o skicka efter från någon annanstans.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

Inget fel i att vilja ha valuta för pengarna så kolla på http://www.pricerunner.se för bästa pris men tänk på att det blir tull på grejer utanför EU så håll dig inom EU bara. Har inte beställt nått själv utanför Sverige än men ska snart köpa in brännskivor och det blir ifrån Tyskland då dom är bra mycket billigare där än här hemma pga kasettavgiften som påförs här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Inget fel i att vilja ha valuta för pengarna så kolla på http://www.pricerunner.se för bästa pris men tänk på att det blir tull på grejer utanför EU så håll dig inom EU bara. Har inte beställt nått själv utanför Sverige än men ska snart köpa in brännskivor och det blir ifrån Tyskland då dom är bra mycket billigare där än här hemma pga kasettavgiften som påförs här.

Ska kolla lite då.

kasettavgift suger pung!!!

Permalänk
Medlem

Hade också tänkt beställa från utlandet möjligen. Några bra sidor? Hade tänkt beställa ett stycke mammakort, CPU och 512mb DDR minne.

Visa signatur

Death is just a lame excuse to lay still and do nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netfrogg
Hade också tänkt beställa från utlandet möjligen. Några bra sidor? Hade tänkt beställa ett stycke mammakort, CPU och 512mb DDR minne.

Ärligt talat så vet jag inte, det var därför jag gjorde denna tråden