Inet, riktigt snabba!

Permalänk
Medlem

Inet, riktigt snabba!

Beställde ett grafikkort på måndagen för kl 16. Dagen efter vid kl 14 så var paketet på mitt hämtningsställe. Tycker de skötte det riktigt bra. Ska göra fler beställningar där ifrån iaf!

Kanske en meningslös tråd, men lite skryt förtjänar dem!

Visa signatur

-| C2D E6300 @ 2.5ghz | Gigabyte Ga-945P- S3 | 1024mb Corsair TwinX2 6400 | Hiper 530 530w | Sapphire x1900xt @ 685/820 | 19" Samsung Syncmaster 940BF 2ms | 250gb Sata2 Seagate NL 7200rpm | Hiper Alu tangentbord | Zen v plus 2gb |-

Permalänk
Medlem

Re: Inet, riktigt snabba!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teuby
Beställde ett grafikkort på måndagen för kl 16. Dagen efter vid kl 14 så var paketet på mitt hämtningsställe. Tycker de skötte det riktigt bra. Ska göra fler beställningar där ifrån iaf!

Kanske en meningslös tråd, men lite skryt förtjänar dem!

Det är väl inget speciellt?

De datorbutiker jag har bestält från (4-6st) skickar alla med något som heter Företagspaket 16.00 med Posten och då är "löftet" från Posten att paketet ska vara framme hos mottagaren innan kl16.00 dagen efter. Eftersom vi är privatpersoner så körs paketet till ett serviceställe.

Det som du möjligen kan ge positivt för är väl att de var snabba att packa men inte själva transporten.

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem

Det bästa är ju att man får en liten godisask med Iallafall har jag fått det.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Sötast

Om [z] hade skrivet "inet suger" så hade ni skrivet "håll käften" om [z] skriver "inet är bra" så hade ni skrivet "håll käften"

Detta forumet känns såååååå seriöst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Om [z] hade skrivet "inet suger" så hade ni skrivet "håll käften" om [z] skriver "inet är bra" så hade ni skrivet "håll käften"

Detta forumet känns såååååå seriöst

uhm, kritiserade jag Inet?
Nej, jag ifrågasatte trådskaparn, då jag personligen inte anser att det var något speciellt för en butik, alla de större butikerna skickar paketet samma dag fall man skickar beställningen innan 14.00 eller så.

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rille88
uhm, kritiserade jag Inet?
Nej, jag ifrågasatte trådskaparn, då jag personligen inte anser att det var något speciellt för en butik, alla de större butikerna skickar paketet samma dag fall man skickar beställningen innan 14.00 eller så.

Sa jag aldrig heller....

Men om du aldrig har handlat på t.ex Inet och du gör en sökning i butiksguiden och du får upp 30trådar med bra feedback så vet du att du kan handla i affären utan att behöver ställa "vågar man handla här" trådar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Sa jag aldrig heller....

Men om du aldrig har handlat på t.ex Inet och du gör en sökning i butiksguiden och du får upp 30trådar med bra feedback så vet du att du kan handla i affären utan att behöver ställa "vågar man handla här" trådar?

Jo, självklart. Men jag ser ingen vidare nytta av det här feedbacken till Inet, men det kanske är för att jag tar förgivet att alla företag skickar paketet samma dag fall man beställer innan ett visst klockslag. Eller?

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem

Teuby var nöjd med Inet för att de snabbt packade och skickade hans grafikkort. Fattar inte att man orkar argumentera när han påtalade att han var nöjd med sitt köp.

Och nej, alla "stora" butiker får inte alltid iväg prylarna samma dag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Teuby var nöjd med Inet för att de snabbt packade och skickade hans grafikkort. Fattar inte att man orkar argumentera när han påtalade att han var nöjd med sitt köp.

Och nej, alla "stora" butiker får inte alltid iväg prylarna samma dag.

Okej. Jag tar tillbaka det jag sa, då jag tar det som "krav" att de skickas samma dag fall man beställer innan en viss tid.

Det var inte det att jag försökte få Teuby att vara onöjd med sitt köp, bara att i min mening så var det inget speciellt. Men men.

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem

Jo, det är ett jättestort krav, det har du all rätt i världen att kräva. Att paketet ska skickas samma dag för att du beställer innan en viss tid... Enda jag vet om som i stort sett alltid gör det är dustin..

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Jo, det är ett jättestort krav, det har du all rätt i världen att kräva. Att paketet ska skickas samma dag för att du beställer innan en viss tid... Enda jag vet om som i stort sett alltid gör det är dustin..

Okej. Jag har, som sagt, de gångerna jag har beställt delar fått de dagen efter. Jag beställer dock ofta på förmiddagen så. DB.com har ju om man beställer innan kl 14.00 så skickas det samma dag.
Jag har råkat ut för försenad leverans en gång och det var förra året då DB.com hade mer beställningar än de klarade så det var kö

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rille88
Okej. Jag har, som sagt, de gångerna jag har beställt delar fått de dagen efter. Jag beställer dock ofta på förmiddagen så. DB.com har ju om man beställer innan kl 14.00 så skickas det samma dag.
Jag har råkat ut för försenad leverans en gång och det var förra året då DB.com hade mer beställningar än de klarade så det var kö

DB.com har snarare så att om man beställer innan kl 14:00 så skickas dom Antagligen, samma dag

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

Vad var det för grafikkort då?

Visa signatur

««« »»»