Permalänk

Corsair ValueSelect 1Gb @ 280 Mhz+

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk

verkligen...
men priserna på 1024mb stickorna ligger alldeles för högt här i sverige...
i tyskland kan man typ köpa 2048 MB | OCZ EL Platinum | DDR400 | dual channel memory kit för samma pengar nästan som 2st 1024mb value minnen kostar här i sverige...
skammligt tycker jag

Visa signatur

Asus p5q pro, q6600, radeon 4870, Twinx pc6400 4gig, 2st seagate 500gig, FSC Amilo 26" wide

Permalänk
Medlem

Allting i sverige är för dyrt...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd

sjukt dyrt asså...

Permalänk
Medlem

men hur kan ddr2 vara billigare?

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk
Medlem

Hmm, kanske ska ta såna när jag uppgraderar. Förresten, dom här är väl rätt så prisvärda?

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smolk
Hmm, kanske ska ta såna när jag uppgraderar. Förresten, dom här är väl rätt så prisvärda?

kör hellre på ocz freån tyskland som han här ovan sa eller gskill från kylning.com

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
kör hellre på ocz freån tyskland som han här ovan sa eller gskill från kylning.com

Vart kan man hitta dem i Tyskland? Är lite sugen på nya grejjer. Är allt billigare i Tyskland så man kanske skulle försöka sig på en beställning eller är det så att man kan köpa billigare om man skulle "ha vägarna förbi" landet i söder?

EDIT: Skulle alltså vilja ha lite länkar osv vart man kan hitta dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deSouza
Vart kan man hitta dem i Tyskland? Är lite sugen på nya grejjer. Är allt billigare i Tyskland så man kanske skulle försöka sig på en beställning eller är det så att man kan köpa billigare om man skulle "ha vägarna förbi" landet i söder?

EDIT: Skulle alltså vilja ha lite länkar osv vart man kan hitta dem.

ett par sånna här
http://www.alternate.de/html/shop/productDetails.html?artno=I...

eller
http://www.alternate.de/html/shop/productDetails.html?artno=I...

eller de här bättre än corsair och billigare
http://kylning.com/info.php?cPath=79&products_id=1191&kylid=a...

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Hoho fy fan de får vara julafton 5 dagar i rad om jag skall ha råd med de minnena

HEhe ne råd kanske man har men tycker fan de är för dyrt, även om de kanske är värda pengarna.

Frågan är bara... Kan de bli mycket billigare o köpa helt nytt system från t ex Tyskland.

Skulle gärna beställa från t ex China eller nåt men har för det första inte orkat sätta mig in i om det överhuvudtaget går och vill nog inte ta risken att behöva skicka tillbaka skit dit osv.

Annars har jag hört folk som åkt till t ex thailand och köpt saker billigt.

Någon som har experience av det?

Sorry för att jag drar iväg denna tråden lite :S

Permalänk

Allting är dyrt i sverige...har ni varit i Finland och kollat priser????

Visa signatur

| AMD Athlon 64 3200+@2400Mhz (218*11); CNPS 7700Cu | Asus K8V Se Deluxe | Buffalo pc 3200 512mb Max: 220@2,8V | Sapphire Radeon 9800 Pro Max: 417/368; VF700Cu | Max 3D Mark: 01: 21208 03: 6647 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderStorm
Allting är dyrt i sverige...har ni varit i Finland och kollat priser????

Vad menar du ?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderStorm
Allting är dyrt i sverige...har ni varit i Finland och kollat priser????

Skojar du!?

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
Skojar du!?

Ja ??? Vad menar han ? Svindyrt ? eller billigt ?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

Allting är mycket dyrare i Finland! Vi är glada om vi får datorer för svenska priset

Visa signatur

| AMD Athlon 64 3200+@2400Mhz (218*11); CNPS 7700Cu | Asus K8V Se Deluxe | Buffalo pc 3200 512mb Max: 220@2,8V | Sapphire Radeon 9800 Pro Max: 417/368; VF700Cu | Max 3D Mark: 01: 21208 03: 6647 |

Permalänk

Om man är smart betalar man inga 3000:- för 2Gb. Jag gav 1350:- inklusive frakt. Hur det gick till....ja det får ni väl försöka lista ut.

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henry Rollins II
Om man är smart betalar man inga 3000:- för 2Gb. Jag gav 1350:- inklusive frakt. Hur det gick till....ja det får ni väl försöka lista ut.

Du köpte garanterat dåliga klockare på ebay? Bra pris i.a.f.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henry Rollins II
Om man är smart betalar man inga 3000:- för 2Gb. Jag gav 1350:- inklusive frakt. Hur det gick till....ja det får ni väl försöka lista ut.

Kan du inte bara berätta för oss så vi också kan köpa 2 gb för 1350?
Eller vill du ha något slags patent på att kunna köpa så biligt och låta andra betala mycket mer?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderStorm
Allting är mycket dyrare i Finland! Vi är glada om vi får datorer för svenska priset

Ok, tänkte väl att du inte försökte påstå nåt annat

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Finns det något sätt att få den där tyska sidan på engelska?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Finns det något sätt att få den där tyska sidan på engelska?

Invadera dom, och tvinga dom att börja prata engelska ?? *Sorry, nyvaken* .. Vilken sida menar du ? Mvh Bogey. Edit : Alternate ? länka en sida du vill ha översatt, så kke jag kan Pm a en översättning till dig.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?