Permalänk
Medlem

Asus A8N32-SLI någon som har det än?

Hallå,någon som har detta mobo än?,och har det kommit till våra svenska stora datorbutiker än?
verkar ganska så intressant och aningen vassare än DFI.
Mer info kan nås här http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=80491

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Ser mycket intressant ut i mina ögon men är det värt att byta från DFI SLI-DR är en annan fråga

Permalänk

finns det några tester på hur mkt man tjänar i prestanda med 2st 16x i SLI?

Permalänk
Medlem

det finns på www.jmedata.se nu och mitt är beställt sen länge och borde dyka upp nu i veckan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Ser mycket intressant ut i mina ögon men är det värt att byta från DFI SLI-DR är en annan fråga

det skulle väl i så fall vara för heatpipekylningen, men annars skulle jag inte slängt ut ett så bra mobo

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Har också beställt från Jmedata, enda databutiken som jag sett har detta än

Permalänk
Medlem

Nu är det dock slut igen och det verkar inte bättre än att jag inte fick nått :'(

Permalänk
Medlem

Jag fick ett och väntar med glädje på att det ska komma

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Div1ne
Jag fick ett och väntar med glädje på att det ska komma

Gör en tråd på forumet när de kommit och testa kortet lite så vi får se vad det går för