Permalänk
Medlem

Siba & Xbox360

Hej!

Har en liten fråga..

Kommer inte SIBA att sälja XBOX360?
Grejen är att jag såg att dom hade den under "förhandsboka" för ett tag sen, så då passade jag på att önska mig presentkort på SIBA, efter som jag nyss fyllt år och fick ihopa några tusen, för att kunna köpa konsollen plus nått spel.
Men nu har jag sökt med lykta på sidan men hittar inga XBOX360 produkter överhuvudtaget...

Vet att den inte släpps förens 2:a December, men tycker iaf att dom borde nämna nått på sidan..

mvh. 'evilsin'

Visa signatur

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Permalänk
Geeks
Grundare

Vad jag har förstått så är det stor brist på Xbox 360, men den dyker säkerligen upp på Siba igen så småningom. Förhandsbokningen lär vara "full" vid det här laget.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

ah. okey då kan ja va lugn

Visa signatur

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Permalänk
Avstängd

Lycka till med problemen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Annars kan du kanske köpa den genom Ebay men räkna med att hosta upp sisådär 100.000 eller mer i svenska pengar om du vill ha den nu med detsamma

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Annars kan du kanske köpa den genom Ebay men räkna med att hosta upp sisådär 100.000 eller mer i svenska pengar om du vill ha den nu med detsamma

njae.. snarare 10.000
såg ett med ett "buy-now" pris på $1199.99

och i sverige komer det kosta runt 3-4000 SEK i början.. trevligt

Permalänk

4000 och upp.
Det billiga kan kallas för många saker, men med respekt för Swecs regler så vill jag inte uttala mig om det. Hur som helst är det billiga paketet bara... mindre smart att köpa. För tusen spänn extra får man hdd (1k), headset (200:-), trådlös kontroll (200:-), kabel för HDTV (300:-, ett måste när man köper HD) annan front på cd-luckan (50:-?) och i början även en fjärrkontroll (~400:- kanske?).

Dock tillkommer kostnader för Xbox Live (600:- per år - mycket sjukt), spel (699:- även på "billiga ställen") och eventuellt en ny handkontroll (500:-) och gärna WiFI-stöd (800:- Jävligt snålt att inte ha WiFi-krets, men man kan ändå bara strömma saker.. säkert bara med WMP dessutom).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Siba på Backaplan i GBG har redan förra veckan satt upp en Xbox360 som man kan testa och spela på. Så visst kommer dom att sälja den även om det kanske blir begrännsat iom bristen på dem.