Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Permalänk

Märligt med att d är så gott som omöjligt att köra ifrån poliserna på motorvägen dom hängde med bra när d gick i 300, punton är inte så slö

Visa signatur

Msi 875P Neo Lsr || Pentium 4 2600@2853 HT || Kingston ValueRAM 4*256 Mb 400 Mhz Dual || Radeon 9600 pro 400/600 ( 526/802 ) Zalman ZM80D-HP||
3D mark 01: 14327 || 3D mark 03: 4563 || 3D mark 05: 1608 ||

Permalänk

mina bilar..:)

för övrigt ett bra spel, enda ja inte tycker om är "catch up" skiten.. när man har burna i från dom och är 2 km före sen är dom ikapp efter en liten stund bara hur perfekt man än kör..:(

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
de skriker fusk över er....inte en chans att ni har alla dom där bilarna samma dag som spelet släpptes...så jävla dåliga ni är

Jag har inte fuskat, jag kunde ha klarat spelet vid det här laget men jag kör alla race och milestones + lite lugn körning imellan dom.
Tycker inte du ska anklaga folk sådär bara för att du spelar segt.
Finns folk som klarar nya spel på en dag (nästan).

EDIT: Snygg viper _frenzied_

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Man får ju ge EA en chans! Dom lär ju släppa patchar

Fast mitt spel laggar som fan
Har P4 3.0 ghz 1024 mb minne, HIS 9600XT 256.
Jag borde väl kunna köra på 1024x768 och på näst högsta snäppet
på level of detail? Eller grafikkortet sackar efter för mycket?

Visa signatur

Shadyrecords & Aftermath

Permalänk

Sjujävlakonstigt det ni säger om lagg, jag klara köra det så ni borde ju också kunna det, ganska stor skillnad på systemen... Kanske är EAs spelmotor som har problem med nyare grafikkort.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

jag har klarat 18% köpte precis en ny bil, den där svarta:D

Permalänk
Medlem

Måste ju säga att de flesta screens som postats på stylade bilar ser rent ut sagt förjäkliga ut, överstylade, med takscoop, extremt fula widebody-kit mm. Var tog god smak vägen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Måste ju säga att de flesta screens som postats på stylade bilar ser rent ut sagt förjäkliga ut, överstylade, med takscoop, extremt fula widebody-kit mm. Var tog god smak vägen?

Alla har inte samma smak som dig?

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

JAgär egentligen ett realist fan. Men ibland är det roligt att lira lite arkad. Och då tycker jag att NFS MW är RIKTIGT RIKTIGT bra.

Tycker grafiken är helt okej, storyn är nog den bästa i ett NFS spel, känns faktiskt precis som vilken Fast and The Furiose film somhelst i början. När man kör blir det dock ännu bättre, då musiken och stämningen för tankarna åt Gone in 60 Seconds.

Skönt att köra på dagen är det ocskå, blir drygt när det är natt hela tiden som i underground.

Har bara kommit till blacklist rival 8 änsålänge. Tycker att altt med polisjakter osv funkar riktigt bra. Det enda dryga är när man försöker klara alla milestones i svep, och man har låg heat level, man får verkligen köra och provocera hur mkt somhelst. (Sen kanske det inte känns så realistiskt med kemikaze SUV:arna som kommer mot en ibland.... eller ja, är det realism man är ute efter ska man inte lira NFS alls)

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Medlem

Kasst att detta spel inte supportar widescreen på PC.

Verkar vara bra spel i övrigt, kanske köper om det kommer patch/fix med WS support.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nixdorf
Nån som vet hur man stänger av catch up? Är otroligt störande att man inte kan köra ifrån motståndarna.

Några andra grejer som irriterar är att det inte går att tackla bakdelen på bilar, dvs preja motståndarna så att dom tappar kontrollen helt å hållet. Poliserna går inte heller att köra ifrån. Även om man har en steoridpumpad porsche så hänger var enda en av polisbilarna med.

Nä. Det skulle vara fint om dom tog bort lite av arkadkänslan. Är dock glad över att dom tagit bort poängsystemet för bilens utsende. Trist att man var tvungen att ha en clownbil för att kunna spela vidare istället för att kunna fixa till bilen så som man själv föredrog den.

Min cayman s drar ifrån corvette bilarna och lätt från dem vanliga
fick 3.5 miljoner bounty igår
http://www.badanka.com/upload/uploaded/WEeeeeeeeeeeeee.JPG

försök slå det !:p

Permalänk
Medlem

är det nån som vet hur man kan stäla in att man vill köra med ratt iställer för tangenterna??

Visa signatur

Dator: (Amd Athlon 3000+) (Asus K8N-E Deluxe Nforce 3 250gb)(Gainward 6800GT 350/1000) (Apacer 512 PC3200 400mhz ddr)
(Seagate Barracuda 80gb)

Permalänk
Medlem

Pilarna overför tabellen.

Håller med om catch-up... Om man hanmnar efer lägger dom sig i 30 så man hinner ikapp sen jävlar ökar dom till 200 på tre skunder.

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion

håller med, ibland blir det för mycket.. gillar min porsche som är helt slät och fin och guldfärgad, får ett riktigt varmt intryck av den

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Fler än jag som får kass prestanda med shadows påslaget?
Kör annars 1280x1024 med AA, AF och detaljer på max flytande så fort jag stänger av shadows.
Kör senaste catalyst med ett klockat X800 Pro.

Permalänk
Medlem

Min fina subaru!

Nästan max i allting! går som ett skott

Permalänk
Medlem

Inga dekaler på min lambo, bara lite färg

Edit: Ingen som har modem fortfarande väl? Gjorde den visst lite stor...

Permalänk
Avstängd

Här kommer de jag kör med nu, ganska stilrena. Gillar inte för mycket "krims krams" på bilarna

911 Turbo S

Ford GT

500 SL

Carerra GT

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

Tycker skit spel. Bara effekterna som förbryllar folk som köper spel för att drägla över grafik.

NFSu2 var MYCKET bättre.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk

Nån som vet hur man kan ställa in om man vill ha Mph eller K/mh

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk

options / gameplay

Permalänk

ska prova det sen

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk

hur många bilar finns det i MW?

Permalänk
Medlem

hur får ni så mycket pengar?! Det känns typ som att jag är fattigast här? Kan typ bara köpa 2 uppgraderingar när jag har kört mot en "Blacklist rival"?

Edit: Det finns inget annat sätt att käna pengar på?

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
hur får ni så mycket pengar?! Det känns typ som att jag är fattigast här? Kan typ bara köpa 2 uppgraderingar när jag har kört mot en "Blacklist rival"?

Edit: Det finns inget annat sätt att käna pengar på?

Du kan sälja dina gamla bilar har jag för mig. Själv lyckas jag alltid vinna motståndarens bil efter att man har besegrat en blacklist-snubbe. Då dom är fulla med heta delar så är det bara att sälja. Värt att tänka på då är iof att man alltid ska ha en eller 2 extrabilar i garaget ifall man åker fast av snuten. När ens bilar i garaget tar slut så blir det gameover.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Var ändrar man svårighetsgrad? I karriär läget allså.

Permalänk
Medlem

Går det?

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

Min uber 1337 Lamborghini Gallardo!
8)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
http://img105.imageshack.us/img105/9924/gallardo13373bz.th.pn...

Min uber 1337 Lamborghini Gallardo!
8)

*host* AF *host*

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
*host* AF *host*

*host* AA *host*

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2