Permalänk
Medlem

Volt A8n-E

Hej,
på mitt system har jag ett A8N-E, och jag är lite besviken på vad lite volt den kan ge ut. Är det bara jag som tycker det eller är det ett klent mobo? Finns det något sätt att få ut mer volt ur den? Vill ju klocka ganska rejält
Tack för alla svar
MVH kao

Visa signatur

|| Chieftec Mesh - M/fönster || AMD Venice 3700+ - Big Typhoon TT || 7800GT Org. Kylare || Corsair TWINX2048 || Seagate Barracuda 250Gb || Asus A8n-E || Ska klockas rejält så fort jag får chansen :)

Permalänk
Avstängd

1.550 volt max e mäkta trött på mitt asus a8n-e

Permalänk
Medlem

ja finns det något man kan göra då? om inte köpa nytt vilket känns onödigt...
JAg är på en annan dator, men det är Kaolisshär

Permalänk
Avstängd

Jo jag undrar om det finns nåt man kan göra...

min prolle låser/fryser sej när man ej har tillräckligt med volt...

Permalänk
Medlem

någon annan...

Visa signatur

|| Chieftec Mesh - M/fönster || AMD Venice 3700+ - Big Typhoon TT || 7800GT Org. Kylare || Corsair TWINX2048 || Seagate Barracuda 250Gb || Asus A8n-E || Ska klockas rejält så fort jag får chansen :)

Permalänk
Medlem

Jag är supernöjd med mitt A8N-e, har fsb på 270 nu utan problem med system i sign;) Vad beträffar volten så har jag inte kommit så högt att jag behöver gå över 1,5v

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst