Permalänk
Medlem

kontrolllerkort -> blir laggigt

Hej,

idag installerade jag mitt kontrollerkort och kopplade in hårddisken i den. Däremot så har min dator blivit otroligt laggig sen den och kan ibland stanna helt. T.ex om jag går in på hårddisken som ligger på kontrollerkortet och sen trycker "Uppåt" för att komma till "Den här datorn" så stannar allt och jag får använda Ctrl-> alt -> del. Jag undrar om det finns någon inställning jag kan ställa in eller så?

Tack på förhand!

Visa signatur

hej

Permalänk

Re: kontrolllerkort -> blir laggigt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepziman
Hej,

idag installerade jag mitt kontrollerkort och kopplade in hårddisken i den. Däremot så har min dator blivit otroligt laggig sen den och kan ibland stanna helt. T.ex om jag går in på hårddisken som ligger på kontrollerkortet och sen trycker "Uppåt" för att komma till "Den här datorn" så stannar allt och jag får använda Ctrl-> alt -> del. Jag undrar om det finns någon inställning jag kan ställa in eller så?

Tack på förhand!

Har exakt samma fel på min dator men ja har inget kontrollerkort!

Maila mig jätte gärna om du vet felet så är du god

Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.