Permalänk

Vad finns om 1år?

Har börjat planera att köpa ett helt nytt system inom ca1år.

Har kollat lite SLI och dylikt ska nog bli en gamer bruk med vattenkylning och dylikt.

Vad tror ni finns om 1år? inom hårdvaru väg....

Permalänk
Medlem

grafikkort med 1gb ram. lätt

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

ati kommer ikapp nvidia lite grann och amd äger ut intel som vanligt (^_^)

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord.Bonde
ati kommer ikapp nvidia lite grann och amd äger ut intel som vanligt (^_^)

I och med 65nm tekniken blir det nog svårt att ännu säga vem som kommer äga ut vem ,,, personligen tror jag att Intel kommer att komma starkt

Visa signatur

Windows XP Pro SP2 x32 | Ubuntu x64 | Firefox | Adobe Photoshop CS2 | Eclipse | Starcraft Broodwar
(X)HTML | CSS | XML | PHP | Java | C++ | vim script |
Daniel Örn, Eagleorn | Google is my friend, and he will be Yours to if You ask him »

Permalänk
Medlem

Den nya Celeronen med sina överklockade 5 GHz och 28 S på SuperPi vittnar ju om vad som komma skall.. Blir till att skrämma upp sin Opteron ännu mer än planerat om Celeronen presterar lika bra i spel som i SuperPi

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

ja kan rekomendera fläkt kylining. vatten är bara massa strul. finns säkert bra fläktar då!

Permalänk

Jo men jag är sugen på att testa vatten har aldrig provat å så vill jag ha en så tyst burk som möjligt. Gillar även att överklocka:)

Permalänk

i och med att utveckligen rasar fram som bara den så tror jag inte att det ens är någon idé att spekulera i någon större utsträckning om vad som finns om 1 år... ni ser ju vad som hänt på bara de senaste halvåret typ...
och utvecklingen accelererar bara mer och mer så tänk om 1 år...

iof bara vad jag tror men lite i det måste det väl ändå ligga? Ingen annan som håller med?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".