Permalänk
Medlem

Själv skulle jag nog säga att WoW är det absolut bästa som kommit ut iår. Men jag tycker även att SWAT 4 och BF2 var mycket bra, men eftersom jag inte är mycket för FPS spel så säger jag att WoW är det bästa iår.

Permalänk
Medlem

Gta SA till pc och BF2

Permalänk

1. WoW
2. WoW
3. WoW

Motivering överflödig..

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

God of war är det spel jag har absolut roligast med i år. Fahrenheit var en stor besvikelse tycker jag.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

1. Age of Empires 3
2. Fable lost Chapters

Sen har det inte kommit några fler bra spel i år vad jag kan minnas.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Var SWAT 4 från i år? Åh fan! haha.. då lägger jag min röst på det!

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk

Fahrenheit eller pro evolution soccer 5, de är de enda som verkligen bitit tag i mig.

Resident Evil 4 kanske också hör dit, tyvärr har jag spelat det för lite för att kunna nominera det.

Permalänk

Hmm personligen tycker jag att BF2 har gett störst intryck på mig detta år. Man vill ju säga ett lite annorlunda spel för att inte verka så mainstream men man ska ju vara ärlig.

Sen kan jag tänka mig att det är wow man kommer minnas om 5 år men då jag själv inte tycker om "levling spel" har jag inte spelet wow.

Permalänk
Medlem

Residen Evil 4
God of war
Condemned
Civilization 4

Ingen inbördes ranking

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem

Forza till xbox

hmm så svårt att komma ihåg hur gammla spelen är, ett år går ju så fort.

Permalänk
Medlem

Battlefield 2
SWAT 4 (riktigt kul i co-op)
Fable: The lost chapters
F.E.A.R

Permalänk
Medlem

Fahrenheit. Lätt.

Visa signatur

CPU AMD Ryzen 7 7800X3D + Dark Rock Pro 4 GPU Sapphire RX 7900 XT Pulse
RAM Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 MB ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD Kingston KC3000 2TB SPU Creative AE-5 Plus PSU Corsair RM850x

Permalänk

serious sam 2 är seriöst det bästa spelet

Permalänk
Medlem

Fahrenheit

Permalänk
Permalänk
Medlem

1. Wow
2. BF2
3. ?

Instämmer med en del att det varit väldigt fattigt år...
Jag gillar personligen inte Wow, men det förtjänar nog en förstaplats.

Spelar annars bara BF2 när jag väl spelar.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk

1. Civ 4
2. Star wars Batlefront 2
3. WoW

Nu undrar ni säkert värför WoW hamnade längst ner på listan, det är därför det är så j**** enformigt ibland så man kör det i ungefär bara en timme per dag sen tröttnar man.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem

Det tråkiga med sådana här saker är att folk oftast kommer att tänka på det spel de spelade sist. Spel som släpptes tidigt på året har en stor nackdel med spel som släpps precis innan omröstningen.

Själv skulle jag säga att Star Wars: Republic Commando är ett av årets höjdarlir. Ett av de enda FPS som jag håller på att spela igenom för andra gången. Och då ska tilläggas att jag inte orkar spela igenom många spel för de blir repetitiva i längden eller inte väcker tillräckligt mycket intresse.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

1. Call of Duty 2
2. WoW
3. Civilization 4

Permalänk
Medlem

Kontroll (dåligt program på SVT2) hade en omröstning om årets spel. Vinnaren blev WoW med BF2 som tvåa. Sen kom Resident Evil 4, Call of Duty 2 och F.E.A.R.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22420&lid=puff_507701&l...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

1. BF2 - (Helt klart det bästa spelet i år då det har hållt längst och är fortförande skitkul att lira online.)

2. GTA:SA - (Detta spelet roade mig hela sommaren och är fortförande kul med diverse moddar.)

3. Quake 4 - (Mycket efterlängtad uppföljare som var riktigt välgjort och snyggt. Riktig höjdare online också om man hittar en bra server.)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

1. Resident Evil 4
2. Fahrenheit. Onekligen grymt häftigt. Bättre story och action än i många filmer!

Permalänk
Medlem

Wow
CoD 2

Permalänk
Medlem

Pro evoluton Soccer 5
Trackmania Sunrise
Fahrenheit
GTA:SA

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Får säga Fahrenheit även fast jag tyckt att året som gått inte har varit något nyskapande tyvärr

Permalänk
Medlem

1. Metal Gear Solid 3, ps2
2. Gran Turismo 4, ps2
3. Battlefield 2, pc

Permalänk
Medlem

Pågrund av alla buggar Battlefield 2 lider av så ger jag spelet en andra plats.
Första plats går till Fahrenheit. Vilken story alltså..... sjukt bra

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Det tråkiga med sådana här saker är att folk oftast kommer att tänka på det spel de spelade sist. Spel som släpptes tidigt på året har en stor nackdel med spel som släpps precis innan omröstningen.

WoW släpptes tidigt på året..

Permalänk
Medlem

Årets spel är God of War. WoW kan dra nåt gammalt över sig.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Skulle säger HoI2 med Diplomacy på god andra plats pga hur kul det är att spela via email med sina gamla dippi spelande kompisar (där det finns ett gäng av folk som vunnit sm i det //för oss brädspels veteraner)
wow kommer väldigt långt ner på listan för min del, mindre substans i ett spel får man leta efter. Farenheit får jag nog lägga in på en tredjeplats för sitt relativt inovativa system. BF2 hade kommit med på top 3 om det inte hade varit för alla dessa buggar och patcherna som i mina ögon förstörde spelet till stor del och tog bort spelglädjen för mig och resten av klanen som spelade tillsammans.
HoI2 är utan tvekan det bästa streategispelet på länge, en klar uppföljare till HoI som tog realtidsstrategispelen till en ny dimension i min bok. Hoppades väldigt mycket på Civ4 men Sid gick alldeles för mycket ifrån Civ konseptet och strömlinjeformade det alldeles för mycket för att locka in spelare som inte är fast i TBS genren sen innan.

Jag drömmer dock fortfarande efter en bra efterföljare till Battle Isle spelen, men det lär aldrig hända tyvärr

Tycker det är väldigt synd att en sådan bra genre som TBS håller på att gå i graven. Man känner sig som en bitter gammal räv när man sitter och ser ner på alla sk strategi spel som släpps där hur snabbt man kan trycka på musknappen spelar större större roll istället för att kunna sitta och planera sin runda i en vecka i ett härligt PBEM parti men så länge det finns några av oss kvar så ska jag inte klaga allt för mycket