Permalänk
Melding Plague

10 konstiga moddar

<font style="font-size: 10pt"><b>10 konstiga moddar</b></font> <small class="small">måndag 26 december av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
<a href="http://gadgets.fosfor.se/the-top-10-weirdest-case-mods/" target="_blank">Fosfor Gadgets</a> har postat en lista med de 10 konstigaste chassimoddarna. På de lägre platserna hittar vi bland annat en mikrovågsugn och en plåtpumpa och högst upp på listan hittar vi toalettmoddar och annat konstigt. Smårolig läsning om man är van med konventionella chassimodifikationer.
<br />
<br />Se listan på <a href="http://gadgets.fosfor.se/the-top-10-weirdest-case-mods/" target="_blank">Fosfor Gadgets</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

haha vill lätt ha #1 lätt läcker:D

Permalänk
Medlem

COOOOLT som fan

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem

#7 helt klart! så gullig.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

#1 och #2 var helt klart suveräna... fast Y2k bugen (#4) borde få en heders eloge

Permalänk

GICK inte att komma in på bug ( jag kunde inte ) , hmm men 1:an har varit uppe på swe flera ggr ...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Pepparkaskhuset tycker ja va kasst. De va ju inget som var ätbart :/. Då tycker ja de suger..

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk

#7 var snygg,den vill jag ha:D Star Wars fan...

Känner mig för att gå på toa får jag sätta mig på #2:p?

Permalänk
Medlem

Haha gillade #1 starkt, fan vad het

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk

Gillar starkt #2, inget slår en WC-stol!

Visa signatur

| Ryzen 5900X | 32GB DDR4-3200 | Asus RTX3080 OC | Samsung M2 1TB | 750W 80+Platinum

Permalänk
Medlem

Snälla moderatorer, gör en lista på Swec också Min kompis vill gärna med, han har gjort en jäfla ful wc-modd

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Dålig länkning till projekten och 8 som jag gillade verkar bara vara halvfärdig?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Dålig länkning till projekten och 8 som jag gillade verkar bara vara halvfärdig?

Står ju att den inte är färdig.

Citat:

WMD is short for Weapon of Mass Destruction, and that’s exactly what this project is all about. Even though it’s not completely finished yet, the build of this bomb is very impressive. But why have a PC that looks like an atomic bomb? Because you can I guess.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk

vad är det med japanerna och dessa mangafigurer som ser ut som de vore elva? lite smått creepy :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av catchmeifucan
vad är det med japanerna och dessa mangafigurer som ser ut som de vore elva? lite smått creepy :/

och alla sexfixerade tentakelmonster som verkar bo i varenda japansk toalett då?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Inaktiv

The Y2K bug rigtigt snygg men Miss Kanna var bra gjord måste jag säga

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Snälla moderatorer, gör en lista på Swec också Min kompis vill gärna med, han har gjort en jäfla ful wc-modd

Du har inte lust att länka? Verkar vara ett roligt bygge ^^
PMa om du inte vill att alla andra ska se.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av catchmeifucan
vad är det med japanerna och dessa mangafigurer som ser ut som de vore elva? lite smått creepy :/

Ja eftersom 11åringar har enorma bröst.

Visa signatur

I've... seen things

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peterthegreat
Ja eftersom 11åringar har enorma bröst.

om japanerna får bestämma så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av catchmeifucan
vad är det med japanerna och dessa mangafigurer som ser ut som de vore elva? lite smått creepy :/

Så vad... ska animetjejerna se fula ut istället för söta?

Permalänk

vad menar du? Att dom blir fula om dom gör dom som 20 istället för 11?