iPod Shuffle försvinner?

Permalänk
Melding Plague

iPod Shuffle försvinner?

<font style="font-size: 10pt"><b>iPod Shuffle försvinner?</b></font> <small class="small">tisdag 3 januari av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
Det ryktas om att Apple kommer att sluta sälja iPod Shuffle. MP3-spelaren har varit slutsåld i Apples egna onlinebutik sedan mitten av december och flera butiker som säljer Apples produkter har den inte i lager.
<br />
<br />Då Apple brukar sälja slut på sina produkter innan den byts ut och MacWorld-mässan går av stapeln om en vecka så anser många Appleanalytiker att Apple förmodligen har en ny modell i göringen som kommer att ersätta Shuffle.
<br />
<br />Läs mer hos <a href="http://www.theinquirer.net/?article=28682" target="_blank">The Inquirer</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det ska bli spännande å se!

Permalänk
Medlem

fan! Jag som har väntat att priset sänks till 400:-. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whoman
fan! Jag som har väntat att priset sänks till 400:-. :/

Det har aldrig hänt med Apples produkter.

Visa signatur

"Normalbegåvade människor hänger inte på sweclockers. Här samlas eliten och idioterna."
Citera mig så hittar jag tillbaka.

Permalänk

Lite synd, då har Apple ingen budgetspelare längre. Nano kostar ju fortfarande 2500:- (NEJ! man köper inte 2gb-versionen om den kostar 500:- mindre).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Vem bryr sig om modeaccesoirer? Vi som vill ha en mp3spelare som gör skäl för namnet tittar inte på Apples cripplade varianter.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

jaa de var på tiden, shuffeln har gjort sitt så nu är de bara att vänta på ersättare

Permalänk
Medlem

Lär väl bli något liknande shuffle men med en liten skärm.
Spännande ivf!

Permalänk
Avstängd

Bra nyhet, iPod Shuffle är så värdelös. Om man måste välja någon av Apple's spelare så är det Nano som gäller, resten är bara crap. iriver H10 FTW!!!!!

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_krut
Bra nyhet, iPod Shuffle är så värdelös.

Den är utmärkt till det den är tänkt - om det är annat än du tänker så är det en annan sak...

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Jag känner på mig att Shufflen inte försvinner, utan snarare omdesignas, kanske blir lite mindre, kommer i svart o s v. Jag tror dock inte på någon modell med skärm eller större minne.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk

Capeman - Det kan funka. En hälften så stor Shuffle som annars är precis som den tidigare. Nu även i svart.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!