Thermax Tech kylpasta testad

Permalänk
Melding Plague

Thermax Tech kylpasta testad

<font style="font-size: 10pt"><b>Thermax Tech kylpasta testad</b></font> <small class="small">måndag 19 december av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Thermax Tech är ett nytt företag som lanserat en ny slags kylpasta. Produkten heter Thermax Tech XtFlux-GA Thermal Grease men vad den är gjord av är inte känt. Think Computers har jämfört med den populära Artic Silver Ceramique.
<br />
<br /><i>”There is a new addition to the world of Thermal Compounds, a company called Thermax Tech. They have developed a new type of thermal compound, that I believe is going to give the competition a run for the crown of the top thermal paste. So is this stuff any good or is just the normal thermal gook that we find everywhere? I think we need to run some tests and check it out. So read on to learn something about Thermax Tech XtFlux-GA Thermal Grease”</i>
<br />
<br />Läs testet hos <a href="http://www.thinkcomputers.org/v2/index.php?x=reviews&id=310" target="_blank">Think Computers</a>.
<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Verkar vara en värdig motståndare till AS! De ger visst ut ett par samples

Permalänk
Medlem

Varför kör de prime och superpi och nåt annat samtidigt när de kan köra endast prime?

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk

Ser ju riktgit bra ut, men att de inte jämförde den med Arctic silver 5? Som ska vara den bästa kylpastan som finns för tillfället.
Men det ska bli intressant att testa denna kylpastan själv sen när den kommer till Sverige.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

har nån kollat om de skickar till sverige?

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Avstängd

as 5 är mycket bättre.
dom jämför ju bara med as cermicue.
lite rolig färg ialfall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av symetric
har nån kollat om de skickar till sverige?

Jag drog precis iväg ett mejl och frågade.:)

Permalänk
Medlem

Jag har skickat dem ett email för ett par dagar sedan redan, men det har ju varit helg... Inget svar än.

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk

men att ge den 10/10 när den inte slår Artic-pastan och hade gärna sett tester med fler.

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Medlem

Tja, de skickar till sverige, fick mitt sample i dag..

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk

Fick också mitt idag, har dock inte testat det än.

Permalänk
Medlem

Varför köpa dyrt när det finns Dow Corning pasta?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Köpa dyrt? Free sample :- ))

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=Mr_B=-
Köpa dyrt? Free sample :- ))

B!

Jaja.. hur många kan få det tro?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Tja, erbjudandet ligger kvar på deras site, så skicka ett mail och be om ett? sjyst tub med pasta, ingen 3-5g, utan 1,5ml i en 5ml's tingest.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Fick mitt sample idag så visst funkar det. Har inte testat än

Visa signatur

Turn on, tune in, drop out!
DFI NF4 Ultra-D, A64 3700+ San Diego @3.23Ghz, 2x1Gb Nanya@215Mhz 2,5-3-2-7, Xpertvision 7800GT@580/540/1300Mhz
R404 moddad Mach2