Permalänk

Produktnyckel fel?

Hur ska jag göra? Har windows home och skriver in det men endå säger datorfan att det är fel kod, testade med en annan kod från farsans dator men samma sak. Vad göra?
Går det ha 1 nyckel på 2 datorer?

Visa signatur

Overloaded

Permalänk

Antar att du inte har volymlicens vilket betyder att ni inte kan köra med samma nyckel på 2 burkar.

Permalänk
Sötast

Re: Produktnyckel fel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle_p40
Hur ska jag göra? Har windows home och skriver in det men endå säger datorfan att det är fel kod, testade med en annan kod från farsans dator men samma sak. Vad göra?
Går det ha 1 nyckel på 2 datorer?

Adressuppgifter
Microsoft AB
Finlandsg. 30, Box 27, 164 93 KISTA Växel 08-752 56 00
Fax 08-750 51 58
Kundservice 08-752 56 30
Teknisk support 08-752 09 29
Öppettider

Mån-Fre 09:00-17:00
Om oss!
Företaget är uppdelat på ett antal olika affärsområden som arbetar med följande fokus; affärs- och ekonomisystem, hårdvara (textangentbord och möss), informationshantering, internet/intranet, MSN, operativsystem, systemplattformar, mobilitet, underhållning (spel, Xbox) samt service (innehållande konsulter och support) Försäljningen sker genom återförsäljare.

Hope it helps

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grumpy_SWE
Antar att du inte har volymlicens vilket betyder att ni inte kan köra med samma nyckel på 2 burkar.

Spelar ingen roll vid det här läget. Det är ju när man aktiverar som den kontaktar microsoft och hör efter hur/om nyckeln används.
Finns volymlicens ö.h.t. för XP home?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Har du installerat med en icke OEM skiva och det är en OEM liens, då brukar man få det felet.

Visa signatur

När andra slår med nävarna, slår jag med häpnad!!!