kommer jag gilla wow?

Permalänk

kommer jag gilla wow?

hej ska nog kanske skaffa wow nästa vecka men jag vet inte riktigt om jag vill pröjsa 250kr för ett gamecard efter 60 dagar.... har spelat Gw och AQ och dom spelen gillar jag inte så mycket... men min fråga är kommer jag gilla wow

Visa signatur

nzxt nemesis,athlon 64 3200+,powercolor x800gto 256mb,epox,2*512 ram.

Permalänk

Skaffa ett guest account och prova...

Permalänk

hur gör man det?

Permalänk
Medlem

Re: kommer jag gilla wow?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NZXT_LORD
hej ska nog kanske skaffa wow nästa vecka men jag vet inte riktigt om jag vill pröjsa 250kr för ett gamecard efter 60 dagar.... har spelat Gw och AQ och dom spelen gillar jag inte så mycket... men min fråga är kommer jag gilla wow

Ja

Permalänk
Medlem

Som dom flesta andra lär du älska det till en början, men så fort man kommer upp till lvl 60 försvinner ofta spelglädjen totalt.

Permalänk
Medlem

Citat:

Du måste köpa ett gamecard för att få igång spelet. Köpte spelet och blev jättearg för att man var tvungen att köpa gamecard : ( Köpte det och spelade sedan i typ 3 dagar och tröttnade. 650 åt skogen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nirland
Som dom flesta andra lär du älska det till en början, men så fort man kommer upp till lvl 60 försvinner ofta spelglädjen totalt.

Beror på om man sitter på en imbaguild som är seriös

Permalänk

kan någon ge mig en trial å tio dagar, pallar inte lägga ut 400 spänn för att upptäcka att jag inte gillar det

Permalänk
Medlem

vad var det med GW & EQ som du inte gillade då, och varför tror du att du skulle gilla WoW?

Permalänk
Medlem
Citat:

Upp till 60 fanns ingen spelglädje, bara lidande. Det är nu spelet börjar.

Permalänk

Du kommer att gilla det ^^
jag kör 60dagar, sen e jag trött på de, en månads uppehåll, sen 60dagar till
på onsdag ska jag köpa gamecard, för då kommer en ny PvP server
i'm gonna make an Tauren Hunter >: D

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W11

Permalänk
Citat:

För mig var det tvärt om. Tyckte det var tråkigt upp till 60 och tog ofta kortare uppehåll. Nu när jag är 60 finns det alltid ngt att göra. Älskar att göra raids till olika platser och försöka få bra equipment

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk

Nej, du kommer inte gilla det. Det är ganska lamt.

Iofs, med tanke på ditt namn så...

Permalänk
Avstängd

Jag har ett GP liggandes någonstans tror jag. Skicka ett PM du som vill ha det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Nej, du kommer inte gilla det. Det är ganska lamt.

Iofs, med tanke på ditt namn så...

Vettigt inlägg, säger inga argument och har fördomar, "gj!".

T: Ingen kan veta om du kommer gilla det, onödigt tråd. Prova med guest pass och se

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Citat:

nu är vi två som undrar samma sak ... jag vet inte heller om jag kommer gilla det men vill så gärna testa det! jag har det installerat på datorn man har inte fått chansen att testa det eftersom jag har inte inget guest pass eller kunnat få ett !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WinJi
Du kommer att gilla det ^^
jag kör 60dagar, sen e jag trött på de, en månads uppehåll, sen 60dagar till
på onsdag ska jag köpa gamecard, för då kommer en ny PvP server
i'm gonna make an Tauren Hunter >: D

Det har du nog fått om bakfoten, för ahn'quiraj(stavning) servern kom ju precis..

Permalänk
Medlem
Citat:

När jag blev 60 så blev wow tråkigt efter en vecka på 60.. sen efter en månad kom ja in i en guild som började göra mc / ony / zg.. då blev allt mycket roligare igen

Fick Mandokir's Sting från zg idag http://www.thottbot.com/?i=51563

Permalänk
Medlem

det är helt upp till dig själv att avgöra! ingen kan sitta o skriva ner vad som är spelgädje, du får testa själv.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Om du inte gillar gw så gillar du inte wow. Du måste känna nånting för mmorpgs, även om inte gw är ett 100% mmorpg...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Själv har jag varit tvungen att ge bort mitt account till en kompis, eftersom jag spelade alldeles för mycket, så jag är lite tveksam till att rekommendera det till någon. Men jag har lätt att bli hookad på saker. Om du har ett mer sunt förhållande till spel än jag tycker jag att du ska testa det, för ärligt talat är det det bästa jag spelat.

Permalänk
Medlem

jag tyckte det var kul men jag tröttnade rätt snabbt. försök fixa en guest account. snacka med dina kompisar som har wow. det följer med ett extra guest account när man köper spelet.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Re: Re: kommer jag gilla wow?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Du måste köpa ett gamecard för att få igång spelet. Köpte spelet och blev jättearg för att man var tvungen att köpa gamecard : ( Köpte det och spelade sedan i typ 3 dagar och tröttnade. 650 åt skogen

Men vadå? Är du förståndshandikappad eller? Du måste ju ha vetat om innan du köpte WoW att det kostade pengar per månad du spelar. Hallå liksom! Vilken värld lever du i?

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P37uR
Om du inte gillar gw så gillar du inte wow. Du måste känna nånting för mmorpgs, även om inte gw är ett 100% mmorpg...

Det är skillnad på GW och Wow. GW är inte mmorpg som många tror.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trackmaster
Det är skillnad på GW och Wow. GW är inte mmorpg som många tror.

Nehe, vad tillhör det för kategori då? MORPG?(Multiplayer Online RPG)

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Citat:

Du kommer gilla WoW jag har en lvl 60....och spelglädjen är kvar

Permalänk

ok tack för hjälpen:)!!

Visa signatur

nzxt nemesis,athlon 64 3200+,powercolor x800gto 256mb,epox,2*512 ram.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Nehe, vad tillhör det för kategori då? MORPG?(Multiplayer Online RPG)

GW är ett Hack n' Slash i multiplayer med ett interaktivt lobbysystem.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Du kommer älska WoW! Av inlägget att dömma kommer du befinna dig bland jämnåriga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Du kommer älska WoW! Av inlägget att dömma kommer du befinna dig bland jämnåriga

Om han reggar på shattered hand i alla fall.