Geforce 7300 prestandatestat

Permalänk
Melding Plague

Geforce 7300 prestandatestat

<font style="font-size: 10pt"><b>Geforce 7300 prestandatestat</b></font> <small class="small">måndag 23 januari av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Hårdvarusidan HKEPC har publicerat det första testet av Nvidias nya budget-GPU, 7300 GS. De har även lagt upp bilder och information om kort från olika tillverkare som bland annat Asus, och MSI. En version från Gigabyte prestandatestas mot Geforce 6500 och konkurrenten ATI Radeon X1300LE, och resultaten visar att 7300 är snabbare än X1300LE i Doom 3 och Battlefield 2, men långsammare i Half Life 2 och får stryk i 3D Mark 2001 samt 3D Mark 2003.
<br />
<br />Läs testet hos <a href="http://www.hkepc.com/hwdb/gf7300gs-1.htm" target="_blank">HKEPC</a>.
<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

massa konstiga tecken e va jag fick upp

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Medlem

Det är på kinesiska. Antar att HKEPC står för Hong Kong PC nånting...

Ingen som vet om AGP-kort av 7300 kommer släppas?

Permalänk

Använd babelfish för att översätta till engelska.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Att:DataNusse
Kan du ge ett exempel på babelfishlänk som översätter http://www.hkepc.com/hwdb/gf7300gs-1.htm från kinesiska till tex. Svenska.

??????

Visa signatur

m-ATX, P4 3.0, x1600xl, inga fläktar eller vatten men ett behändigt hantag ... :)

Permalänk
Medlem

www.altavista.com/babelfish

kopiera länken du hade mrBlade i översättnings fältet "Översätt en webbsida"

Väl språk kinesisk trad till engelska, tryck enter.. klart

Det var väl inte så svårt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
www.altavista.com/babelfish

kopiera länken du hade mrBlade i översättnings fältet "Översätt en webbsida"

Väl språk kinesisk trad till engelska, tryck enter.. klart

Det var väl inte så svårt

Men det finns ju inte på svenska.

Permalänk

Men snälla har ni inte lärt er grundläggande engelska? Var fan går mina skattepengar nånstans!

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Men snälla har ni inte lärt er grundläggande engelska? Var fan går mina skattepengar nånstans!

Jag klarar mig fint. Jag syftade mest på personen ovan.

För övrigt har inte någons skattepengar lärt mig engelska. Det har TV och litteratur gjort. (jaja, i grund och botten är väl det också skattepengar någonstans, men jag antog att du syftade på grundskolan).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Men snälla har ni inte lärt er grundläggande engelska? Var fan går mina skattepengar nånstans!

Jag börjar bli oroad! Jag betalar 5000kr/mån i inkomstskatt, börjar tro att det inte går till något vettigt längre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Jag börjar bli oroad! Jag betalar 5000kr/mån i inkomstskatt, börjar tro att det inte går till något vettigt längre

Du ska inte bli oroad, jag skall bli. Jag betalar en bit över det dubbla....

Permalänk
Medlem

Intressant kort iaf, presterar rätt bra och kommer förmodligen vara rätt billigt med tanke på att det bara har 64bit minne och verkar klara sig med en väldigt billig och klen kylare!
Är förresten extra imponerad över att de har fått det att prestera så pass bra med 64bit minne, det brukar ju betyda att allt helt kollapsar om man kör någon lite högre upplösning eller lägger på nån effekt, men det klarar sig ju rätt bra mot det 128bitars X1300LE! Lär iaf vara en bra affär för nvidia efterssom kärnan såg ut att vara mindre än 6200TC!

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Du ska inte bli oroad, jag skall bli. Jag betalar en bit över det dubbla....

Aha... men då får jag vara oroad och du får vara dubbelt så oroad

Permalänk

ok detta var ju kul ni oroar er för skatte pengar medan tråden ska handla om kortet LOL *ASG*

så är detta nåt att ha eller inte ja jag väntar nog
medan ni oroar er om vart skatten går

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Vad hade ni förväntat er när hälften av folket här sitter med hemPCs från Dell med en svensk XP home? Fråga er bekantskapskrets om hur många som kör svenskt och engelskt operativ. Fråga dom sen varför dom kör svensk och inte engelsk...

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Vad hade ni förväntat er när hälften av folket här sitter med hemPCs från Dell med en svensk XP home? Fråga er bekantskapskrets om hur många som kör svenskt och engelskt operativ. Fråga dom sen varför dom kör svensk och inte engelsk...

Du svarar ju på din egen fråga. De har svenskt operativ för att det var det som var installerat när dom köpte datorn.