Intel Merom, namn och klockfrekvenser

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
"-Jag gillar inte Intel
- Ey, vafan. Snacka inte skit om min Intel!"

HAHA ^^

Se upp så han inte hans pappa med 2MB cache kommer hem till dig!

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greven_87
HAHA ^^

Se upp så han inte hans pappa med 2MB cache kommer hem till dig!

Jag vet var din 64-bitarbuss bor

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Jag vet var din 64-bitarbuss bor

Akta dig min brorsa är en 45nm intel! Han hoppar framför dig och sen vet man inte vad som händer!

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greven_87
Akta dig min brorsa är en 45nm intel! Han hoppar framför dig och sen vet man inte vad som händer!

She may burn ya

Nog OffT?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
She may burn ya

Nog OffT?

Word.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk
Discokungen

Längtar verkligen efter Intel nu. Deras chipset är så mysiga ^^

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

Måste bara skriva en sak offtopic, tycker skruvis ska få fett med creds för att han är en toppen kille som står i och står ut men även skiteri vad folk skriver om intel här på swec oavsett hur kassa intel är eller hur pass ,*gäsp*,bra dom är just nu, så skiter han i det och tuggar på. han är nog den mest intel-fantasten här inne men skryter inte om det eller tuggar på som om han var fanboy även om han skulle vara det. tycker det är grymt faktiskt. du är nog den första här inne som jag har sett är sån. du försvarar men gör det med känsla och fakta. tycker du får en 10a utav mig, tycker det är brilliant faktiskt., respektera vad killen säger han är inte född igår heller och vart med ett tag

utöver det så är jag på amd sidan, dom har marknaden just nu och har haft det i ett bra tag och så ligger det till men intel har marknaden under laptop kategorin och det är fakta.

annars så ska de bli skoj och se vad dom här nya intelprollarna verkligen gör. hoppas det blir lite mer gämt eller tar amd,blir mer konkurens och det är det vi konsumenter vill ha RIGHT??

BTW detta måste vara ett skämt ? *_* ?

http://marknad.sweclockers.com/visa_annons.php?aid=30838

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.