Via ökar försäljningen

Permalänk
Melding Plague

Via ökar försäljningen

<font style="font-size: 10pt"><b>Via ökar försäljningen</b></font> <small class="small">onsdag 1 mars av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Via Technologies Inc har idag <a href="http://www.via.com.tw/en/resources/pressroom/2006_archive/fr0..." target="_blank">redovisat</a> sina försäljningsresultat för februari. Nettoförsäljningen under februari månad uppgick till $71,59 miljoner amerikanska dollar, vilket är en ökning med 14 % från januari. Men går man tillbaka ett år och tittar på försäljningen under februari månad förra året, är det en ökning med hela 126 %.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Det enda Via har som är intressant är deras strömsnåla processorer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dundermuppen
Det enda Via har som är intressant är deras strömsnåla processorer.

deras minimala moderkort? visseligen är väl det dom prollarna som sitter på

Visa signatur

[DESKTOP] FD Define 7XL | VIII Dark Hero (EK-Monoblock) | 5950x | 128GB ECC | RTX3090 (Vector² ABP) | 2*2TB SN850 [SERVER] i5-13400 | 64GB | 108TB (raw)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tbax
deras minimala moderkort? visseligen är väl det dom prollarna som sitter på

Jo. och vias chipset. Intel och någon annan tillverkare gör mini-itx baserat på Pentium M och den tanken känns mer tilltalande. Om de dessutom accepterar Pentium M ULV så kan via ge upp direkt

Permalänk
Avstängd

Tänker alltid på tvättmedlet när jag hör Via

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem

Undrar exact var dom har ökat. För dom har väl inte kommit ut med nåt speciellt. Inte vad jag har märkt så det lät lite konstigt i mina öron att dom har ökat så mycket.
Har ni uppgifter så skriv gärna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DualCore
Undrar exact var dom har ökat. För dom har väl inte kommit ut med nåt speciellt. Inte vad jag har märkt så det lät lite konstigt i mina öron att dom har ökat så mycket.
Har ni uppgifter så skriv gärna.

Kanske kretsar till moderkorts-tillverkare?

Visa signatur

jag är lyckligare än du. Jag är bra på poker...