Dreamhack Summer 2006, biljettsläpp

Permalänk
Melding Plague

Dreamhack Summer 2006, biljettsläpp

<font style="font-size: 10pt"><b>Dreamhack Summer 2006, biljettsläpp</b></font> <small class="small">måndag 27 mars av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Biljetter till Dreamhack Summer kommer att släppas klockan 00:00 natten mot tisdagen för medlemmar i Svenska Spelföreningen (man kan registrera sig på Dreamhacks webbplats). Dreamhack kommer att hållas mellan 17-20 juni i Elmiamässan som ligger i Jönköping.<br /><br />Adressen till biljettbokningssidan är: <a href="http://tickets.dreamhack.se/" target="_blank">http://tickets.dreamhack.se/</a>. Och kom ihåg att vara snabba om ni vill ha biljetter, för till Dreamhack Winter förra året tog biljetterna slut redan första dagen efter att de släpptes. Mer information om Dreamhack kan hittas på deras <a href="http://www.dreamhack.se/dhs06/se.100.html" target="_blank">officiella hemsida</a>.<br /><br />Glöm heller inte att vi har en <a href="http://forum.sweclockers.com/forumdisplay.php?s=&forumid=70" target="_blank">dedikerad forumavdelning</a> för Dreamhack.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ojoj, redan dax. Där ser man

Visa signatur

» Citera mig om du vill ha ett svar.

Permalänk
Medlem

Sååå, om man inte är med i svenska spelföreningen så är det i princip omöjligt att få tag i biljetter (då de skulle släppa till övriga den 4/4 och biljetterna tog slut första dagen förra året ).

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk
Medlem

Tror inte att det blir något för mig det här året heller. Har dessutom inga LAN-spel jag tycker är kul.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Ska dit nu i sommar. Har redan loggat in mig på dreamhack biljettförsäljning, för att få tag i biljetter. När de släpps idag.

Visa signatur

Dator 1: AMD Ryzen 9 7950X3D, 64 GB Kingston Fury DDR5 5600 MHz CL36 , Asus Radeon 7900XTX TUF OC, Be Quiet Dark Base Pro 900 rev.2 Black Case, Asus ROG Crosshair X670E Hero Mobo , Be Quiet 1500W PSU, Win10 Pro 64-bit, Creative Soundblaster AE7

Dator 2: Intel Core i7 9700k, 32GB DDR4 Corsair 3000 MHz, Asus TUF Z390 Mobo, Asus Radeon 6800 XT TUF, Be Quiet 850 PSU, Win10 Pro 64-bit, Asus TUF GT502 Case

Permalänk
Medlem

Fan, synd att man ska sommarjobba, annars hade man varit där..

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nätokraten
Ska dit nu i sommar. Har redan loggat in mig på dreamhack biljettförsäljning, för att få tag i biljetter. När de släpps idag.

Timmen före biljettsläpp
Timmen före biljettsläpp kommer systemet att vara stängt för inloggningar, för att ge alla samma chans att logga in och boka biljetter efter midnatt.

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

snyft.... har inte ledigt från jobbet då.....

Permalänk
Hedersmedlem

Summer brukar inte ta slut speciellt fort. var det inte platser över i fjol?

Permalänk
Medlem

huh!? Trodde man skulle bli mer förvarnad. Ajja, min tonåringskassa räcker inte riktigt nu, får bli nästa sommar eller kanske den kommande vintern.

Visa signatur

3500+ Venice | 2gig DDR | Geforce 6800GT | Asus A8V-Deluxe | Antec HE 430W | 300gig SATA | 200Gig ATA (system) | Antec P150 |

Permalänk

Fan också, ja kommer säkert inte hinna få biljetter =/

Permalänk
Medlem

tur att man har sommarjobb ^^ så slipper man vara vaken 4 dagar i sträck, det är jobbigt

Permalänk

Mmm de blir nog inget för mig heller. De väntas sommarjobb till sommarn, meka med datorer bland annat.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare