Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lowrider89
Han har ju faktisk ritat om du kollar lite..

men ett litet tips.. prova att ta en vanlig handfil och slipa lite fyrkantigare eller i alla fall jämna till det lite.. det kan va krånglit att få till det med dremmeln..

Ser ut som han gör hålet framifrån endå så jag vet inte vad den gör för nytta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frasse.org
Ser ut som han gör hålet framifrån endå så jag vet inte vad den gör för nytta.

Ha ska väl modda dit ett par fläktar antar jag och då gör dom inte mkt nytta om det är tätt..

Permalänk

vad är dåligt på lackeringen jag maskerade dåligt så det kom utanför men knappast dåligt lackat inte en chans ffs ch det ska ändras !!!!!, sen så vad det gör nytta det ska SÅ SMÅNINGOM se snyggt ut, tagit ut hålet för att sätta dit ett tätt nät som det lyser igenom, samt list och rätta till det men läs lite bättre innan du svarar tack !

Edit: klart att vissa grejer inte ser snygga ut när man håller på med det, inte såg gotals chassi så snyggt ut från början, nu ser det skit coolt ut, så klaga inte under pågående =), kan ju knappast tro att någon skulle modda så det ser ut så?!

Permalänk
Medlem

Tror det kan bli ballt! Glöm bara inte:

*List runt kanterna du sågat ut

*Klarlack

Kör hårt!

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
vad är dåligt på lackeringen jag maskerade dåligt så det kom utanför men knappast dåligt lackat inte en chans ffs ch det ska ändras !!!!!, sen så vad det gör nytta det ska SÅ SMÅNINGOM se snyggt ut, tagit ut hålet för att sätta dit ett tätt nät som det lyser igenom, samt list och rätta till det men läs lite bättre innan du svarar tack !

Edit: klart att vissa grejer inte ser snygga ut när man håller på med det, inte såg gotals chassi så snyggt ut från början, nu ser det skit coolt ut, så klaga inte under pågående =), kan ju knappast tro att någon skulle modda så det ser ut så?!

Du borde öva på att ta kritik...

Permalänk

Ja, klart jag bör alla bör träna på någonting, men du borde förklara dig bbättre !!!!!!!!!!'

t.ex

vad med lacken är dålig?
samt du måste hålla med om att allt inte ser snyggt ut under pågoende3 !!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, klart jag bör alla bör träna på någonting, men du borde förklara dig bbättre !!!!!!!!!!'

t.ex

vad med lacken är dålig?
samt du måste hålla med om att allt inte ser snyggt ut under pågoende3 !!!

Tycker det ser ut som dålig lackering, montera ner alla delar och lacka dom för sig.

Permalänk

Verkligen inte dåligt lackat har jag sagt sååå många ggr, t.ex. kolla sidan är det klumpar lr något etc???, nej inte direkt så snyggt så det inte kan bli bättre det var jag som maskerade dåligt har jag både skrivit här och på loggen, så försök att förstå att det är dåligt maskerat inte dåligt lackat och det ska ändras så ?

Permalänk
Medlem

hahahihihoho trodde du hade målat det där beiga i paint xD det ser så ut för att vi skulle se hur det skulle se ut sen men jag hade visst fel (A) söto bygge dedära
ser ut som en 4åring gjort dem där hålen lol

Visa signatur

nu har ja oxå en signatur :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Verkligen inte dåligt lackat har jag sagt sååå många ggr, t.ex. kolla sidan är det klumpar lr något etc???, nej inte direkt så snyggt så det inte kan bli bättre det var jag som maskerade dåligt har jag både skrivit här och på loggen, så försök att förstå att det är dåligt maskerat inte dåligt lackat och det ska ändras så ?

Men vafan nu fick du ju som du ville? Jag förklarade vad jag tycket var dåligt med lackeringen. Vad ska du med en feedback tråd till om du inte kan ta kritiken.....

Permalänk

O M G, klart jag tar kritiken men jag fattar inte eftersom maskeringen var dålig inte lacken, den var grymm !.. klart jag tar kritik !!

ja jag vet men som jag sagt så många ggr är jag inte klar med hålen tror du att man skulle vilja ha datorn så :O????? nej inte direkt.. utan det ska slipas samt sätta list !, nät, köper nät imorgon så

Permalänk

Jaja, han har tagit kritik nu o den är inmatad i hans hjärna.. orka tjata o bråka. bli så jefla jobbit o läsa trådarna då..

ne, keep up the good work..

Permalänk
Medlem

Jag tycker nog att du ska be din bror om lite hjälp.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Med det mesta med tanke på hur det ser ut.

Permalänk

Förstår inte vad som ser dåligt ut komigen nu ! förklara !..
förstår hålet men det är inte klart det kommer bli snyggt är knappast det nu

Permalänk
Medlem

Offt - sluta bråka i tråden?

OnT- det är en bra början iallafall !, kanske ta bort alla små-detaljer när du lackar? ; )

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk

jo jag vet ;). tänkte på det EFTER men imorgon ska jag köpa nät för fronten samt dra te snickeriet för vitt och guld lackering så det slutas tjatas om bådera !. Så man slipper allt tjat orkar inte diskutera mer

Permalänk

AHHA!!!! avslöjjad!! ser att du lirar cs

Permalänk

HAHAHAHAHAHA, seriöst ! detta är ett cs / EA projekt .. så fan du kom på mig lmao !!!!! LOL Xd.

Permalänk
Medlem

Det ser bra ut ,utom att chassit ser plasigt ut men annars snyggt;)

Permalänk

tackar =D . jo jag vet , hoppas du syftar på fronten xD. Men inte så mycket jag kan göra har funderat på en ny front xD . alltså om några veckor får jag alu 2 kvm till mitt fulltower alablanc och det räcker och går åt så får se om man kanske gör en ny front xD.

Permalänk

Haha jag kollade i min inbox idag för första gången på några månader o då fick jag se detta pm:et från Bondepojken:

ja, du tyckte mina idéer såg förjävliga ut men då kan du ju ge tips etc, för att göra det bättre det är ju det trådens syftning går ut på !!. Det är så otroligt tråkig med sådanna som du ska bara förstöra detta är ett forum för att hjälpa personer, är man så pass osocioal så borde du bara läsa inte skriva !!!

om du bryr dig om detta så SYND !!

mena om du gör det, skriv edit: sen så vad jag kan göra för att ändra detta, lr så pm lr ett nytt inlägg ffs !½!

:D:D

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk

Ohh shit, ser ut som att du bara bankat loss på chassit om jag ska vara ärlig.
Skulle lackar om chassit totalt och fixat lite skysstare form på fronten.

Permalänk

Nytt meddelande från Bondepojk:

"så jävla mogen man kan bli??, visst tar jag kritik? men DIN MAMMA! du vill ju inte säga vad jag kan göra bättre lr hur... så stanna vid din AS COLA dator och bete dig soom 10 år .. GL HF n00b"

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
Nytt meddelande från Bondepojk:

"så jävla mogen man kan bli??, visst tar jag kritik? men DIN MAMMA! du vill ju inte säga vad jag kan göra bättre lr hur... så stanna vid din AS COLA dator och bete dig soom 10 år .. GL HF n00b"

Men du pojke lilla, vad skrev du till honom då? och varför äns skriva ut hans PM här i tråden? Jag frågar dig, som han frågade, hur mogen är du?

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

Jag skrev i en tråd att hans modd såg förjävlig ut varav han skickade dessa meddelandena. Jag har inte svarat på nån av hans pm.

Edit: Jag svarade på hans första första pm föresten.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Lägg av med fånerierna och Off-topic.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

1. Färgen ser helvette ut. ( min smak )
2. Hålet i fronten ser ännu mer helvette ut pga av att listen inte är snyggt ditsatt.

Så tycker jag. Tror att du ska ta det lite lugnare och skissa lite först om du inte redan gjort det.

Men jag gillar att du har orken att modda.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

svårt att orka modda
1.Färgen, som sagt smaken är som baken
2, det är knappast någon fin list utan det är en fönsterlist som satts dit för tillfället

tack för du förklarar vad som ser ut som skit..