Permalänk
Medlem

Finsk radio i högtalare

Tjenar...spelade lite guildwars idag o helt plötsligt när jag skuvar ner så hörs de finsk radio i mina högtalare direkt..har gjort så innan...komemr bara inte på varför....någon som kan lista ut varför??är ett Logitech 5.1 med ett sweex ljudkort.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Har ibland även lyckats få in Ryska kanaler..rätt kul när dom snackar om motor sport:D..läste i en av trådarna du visa att man kan ändra form på kabelns eller isolera..gäller de alla eller vilka sladdar e det isåfall..Och hur isolerar jag den.

Permalänk

Använd alu-folie som du lindar runt sladdarna från datorn, till woofers , till högtalarna. Försvinner inte problemet då så vettefan vad problemet är.
Har precis samma problem men det står min inte ett dugg då jag stänger av förstärkaren när jag inte behöver den.

ojdå, såg nu att du hade ett sweex ljudkort. Det förvånar mig inte ett dugg om det är där problemet ligger. Så fort jag har varit i kontakt med en sweex produkt så har det varit något slags problem med skiten. Med undantag den gången jag slängde skräpet i sopnedkastet.

Förresten, tack för tipset ska lägga till att jag slog sönder mitt sweex nätverkskort i "Saker jag slagit sönder tråden"

Permalänk
Avstängd

Made in Finland?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.