plåtslagare/dylikt för detaljarbete i sthlm-trakten

Permalänk
Medlem

plåtslagare/dylikt för detaljarbete i sthlm-trakten

Det här kanske är helt fel forum för denna fråga, men jag är på jakt efter en vettig plåtslagare eller dylikt i Stockholmsområdet (gärna innerstan eller norrförort) för ett mindre jobb. Jag vill bocka två 2mm-aluplåtar, två 90-gradersböjar per plåt, men vet att det kommer att bli snett om jag gör det själv .. därför skulle jag vilja vända mig till någon med en vettig maskin. Sökande på Eniro ger mig dock bara stora firmor som jobbar med typ .. tak. Plåtslagare kanske är fel ord, vad vet jag. Således är tips välkomna.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Om du har möjlighet att ta plåtarna till Haninge/Saltsjö-Boo så kanske jag kan hjälpa dig.

Permalänk
Medlem

kolla med en firma som heter Norin & Hedlund AB. det är en plåtfirma runt hörnan från mig här i Sundbyberg.
kollat snabbt med dem om de gör arbeten för privatpersoner, och det var helt okej, så slå dem en signal och kolla.

http://gulasidorna.eniro.se/query?what=get_info&search_word=N...

Permalänk
Medlem

Det jag direkt tänker på är plåtslageriet i Täby (Kyrkby). Det är nog för större grejjer. Men det finns här det gör det.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Norin och Hedlund låter klockrent .. passerar dessutom förbi där på väg till lunchhaket idag, så jag kan svänga in och höra efter. Tusen tack.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Annars så kan du ju gå till bilmekaniker... där brukar det finnas en eller två plåtslagare.. *brorsan jobbar som plåtslagare ;)*

Visa signatur

---