Permalänk
Medlem

Corsair bra?

Tänkte köpa till en 1024mb sticka till datorn. Blir nog denhär http://www.webhallen.com/prod.php?id=42407 ,tyckte priset verka bra, är det minnet okej eller, ska inte klocka datorn så jag undrar om det här duger då?

Permalänk
Medlem

corsair är ett rätt bra märke och ska vara rätt clock-vänliga. priset är dock inte så värst bäst utan men kan få det för samma slant på db, komplett mm. fast då är det ju frakten som avgör?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benadam
corsair är ett rätt bra märke och ska vara rätt clock-vänliga. priset är dock inte så värst bäst utan men kan få det för samma slant på db, komplett mm. fast då är det ju frakten som avgör?

Ok, ska beställa fler saker som bara webhallen har.

Permalänk
Medlem

Webhallen ska vara sega med sina leveranser vad jag hört.... Men Corsair är det inget fel på..

Edit: Då var inte komplett att tänka på nej...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Webhallen ska vara sega med sina leveranser vad jag hört.... Men Corsair är det inget fel på..

www.komplett.se/k/ki.asp?sku=320044

Har du 2 minnesplatser lediga kan du komma lite billigare undan...

www.komplett.se/k/ki.asp?sku=118498

Har beställt ifrån webhallen förut och har då inte haft nåt större problem med frakterna men går det fortfarande få fraktfritt från datorbutiken om man skriver in en kod eller har dom slutat med det! Var ett tag sen ja titta på saker där!:)

Permalänk
Medlem

Har bara beställt 1 gång från webbhallen iofs va mitt psu d.o.a men dom skicka ett nytt med en returfrakt betald samt att dom skicka med en dvd till mig. även om det inte gick blixtfort så ska dom ha mycke kred för returen.

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"