[Avslutat] Buggar, feedback, meningsskiljaktigheter mellan moderatorer

Permalänk
Hedersmedlem

[Avslutat] Buggar, feedback, meningsskiljaktigheter mellan moderatorer

Sen forumsändringen blir radbrytningen helt fel när man använder smileys i forumet. Jag påtalade detta för Garland och Rich på IRC för några dagar sedan.

När man klickade på flera "citera" rutor så kom endast första citatet med. Jag ser nu att ni tagit bort dom dära rutorna, men jag skulle gärna ha tillbaka dom för att underlätta. När man svarar till flera personer; så man slipper lägga dit [Quote] manuellt.

Jag vill också gärna som många andra utnyttja hela min skärm, kan ni inte ta bort den dära sökrutan längst upp till höger och placera den någon annanstans?

Jäkla bra med en stor fet sökfunktion längst upp på sidan, nu kommer förhoppningsvis några extra fåtal personer använda den.

Det verkar vara delad mening hurvida man får eller ej får låsa trådar där man frågar om en butiks trovärdighet på internet.
Enlig Thomas Tillenius så får man ställa frågor om olika butiker trovärdighet, så man slipper bli blåst av en oländ butik. Dock så låser vissa moderatorer ändå sådana trådar HELT emot Thomas Tillenius mailsvar

[i]
Mail till Thomas Tillenius
Date: Wed, 07 Dec 2005 11:20:09 +0000
Jag har ett förslag ang Konsumentdelen på Sweclockers forum. Som det är nu tillåter ni endast datorrelaterade butiker i den delen. Jag skulle vilja önska att ni öppnar den delen till att omfatta ALLA nätbutiker, detta för att minska på skojarföretag som lurar dom stackars swec medlemmarna oavsett om butiken är datorerelaterad eller inte. Det förekommer ju tyvärr en hel del nätbluffföretag. Sa kan Swec forumet även tjäna konsumenterna. Om man ser på det hela som en nätbutik så är det ju ändå datorerelaterat.
Vad jag vet så har jag iaf inte hittat någon sida där man kan disskutera nätbutikers trovärdighet, ibland har dom normala priser och allt men är ändå osäker om man blir blåst på pengarna eller inte.</P>
Jag tror det skulle göra alla medlemmar gott om man fick fråga butikers trovärdighet om någon annan handlat där innan osv, oavsett om det är datorpryl eller inte.
Jag skulle jättegärna vilja ha någon form utav respons från din sida

Från: Thomas Tillenius <thomas@tillenius.net>
Svarsadress: thomas@tillenius.net
Skickat: den 7 december 2005 15:23:14
Ämne: RE: Förslag ang Konsumentdelen på Sweclockers Forum

Hej!
Sitter pa jobbet, en bat mellan Holland och England, darav avsaknaden av vissa
svenska bokstaver
Konsument och butiksguiden ar redan till for alla slags butiker, sarskilt om de
finns pa natet.
mvh
Thomas

[/i]

Senaste tråd som drabbats var:
"Kan man lita på flygcentrum.se"
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...
Moderator som var: Najk
men hänvisning:
*Låst*
Ej datorrelaterat

Permalänk
Hedersmedlem

Skrivet av Edin igår:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Edin
Tills vidare gäller forumen endast för datorrelaterat.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Geeks
Grundare

Re: Buggar, feedback, meningsskiljaktigheter mellan moderatorer

Citat:

Sen forumsändringen blir radbrytningen helt fel när man använder smileys i forumet. Jag påtalade detta för Garland och Rich på IRC för några dagar sedan.

Vi vet om detta problem och kommer att åtgärda det. Just nu är det tyvärr inte prioriterat.

[QUOTE]När man klickade på flera "citera" rutor så kom endast första citatet med. Jag ser nu att ni tagit bort dom dära rutorna, men jag skulle gärna ha tillbaka dom för att underlätta. När man svarar till flera personer; så man slipper lägga dit

Citat:

manuellt.

Samma sak här som ovan.

Citat:

Jag vill också gärna som många andra utnyttja hela min skärm, kan ni inte ta bort den dära sökrutan längst upp till höger och placera den någon annanstans?

Sökrutan kommer att vara kvar där, vi tycker att den fyller en bra funktion där den är.

Citat:

Jäkla bra med en stor fet sökfunktion längst upp på sidan, nu kommer förhoppningsvis några extra fåtal personer använda den.

Det hoppas vi med!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com