Nu har copperheaden blivit fuckad... nägon som upplever liknande?

Permalänk
Medlem

Nu har copperheaden blivit fuckad... nägon som upplever liknande?

tjena

på senare tid så har min copperhead börja reagera underlligt vid SMÅ rörelser.
den funkar prima när man använder den vanligt men när man spelar cs el dyl och behöver göra lite smårörelser så beter den sig helcp :'( antingen så rör den sig inte eller åt fel håll....(fast bara lite)... någon som upplever liknande saker eller har tipps på hur detta kan fixas?

jag är mycket tacksam för svar...

jag har testat allt... bytt firmware, rengjort med topps, mytt/tvättat musmatta, installerat om windows,...... tips?

jag håller på att bli galen då den hela tiden orsakar stora bekymmer i cs

MVH//Stefan

edit: ibland så åker den upp i vänstra hörnet utan vidare men det är sällan och det händer endast när jag är ute i windows...händer aldrig i spel ^o)

Permalänk
Medlem

Jag har märkt dom här små ryckningarna muspekaren får när man drar långsamt. dock bara vid syrrans dator när jag photoshoppar.

Vad det är för fel vet jag ej men du ska veta att det inte är din mus som krånglar.

Testat en annan mus?
Om firmware och drivisar är samma sak behöver du inte läsa detta; Bytt/installerat om drivisar? (tippar på att du läste iaf )
Defraggat?

Det här med att muspekaren åker upp i vänstra hörnet har jag också.
Dock drar jag nytta av det när jag har cs uppe fast är död och sitter i windows, för när muspekaren flyger upp i vänstra hörnet tyder det på att det är en ny runda i CS. jag är konfundersam över varför den gör så men jag har inget imot de

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

Nemen, problem med en lasermus?
Detta kan inte vara sant!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Nemen, problem med en lasermus?
Detta kan inte vara sant!

Har du läst vad jag har skrivit?

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
Har du läst vad jag har skrivit?

Nepp, och jag har tyvärr inga planer på att göra det heller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Nepp, och jag har tyvärr inga planer på att göra det heller.

Tack för dagens skratt:D

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk
Medlem

jag får inga probs med annan mus. jag har lagt copperheaden på hyllan och sitter med min 120kr optiska mus ist.
jag har bytt drivers och firmware flera gånger. musen beter sig bara så när jag gör väldigt små rörelser och det beror inte på underlaget heller

som sagt så ligger den på hyllan och skräpar nu... är ganska missnöjd med den nu...

och jo det ÄR min mus som krånglar... den är helcp.

//Stefan

Permalänk
Avstängd

Välkommen till klubben "Razors som muppar sig"

Inget ovanligt verkar det som, gå och byt ut mot en fungerande eller kolla med supporten, tillverkaren är trevlig och byter ut mössen... därför sket sig det totalt för kärna som tillverkade första mössen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

jo jag ska nog försöka få pengarna tillbaka..för jag vill inte ha en ny!

//Stefan