Permalänk
Medlem

Hjälp med ett spel (FPS)

Tjena igen!
Ber om ursäkt men iallafall har dom som hr varit intresserade hjälpt mig mycket med hjälpen jag har fått men inte tillräckligt.Det är ett spel som heter [ Vietcong ] det bästa är om ni skulle kunna vara snälla att försöka ladda ner demot och kolla vad ni skulle ha för fps med eran dator och vilka slags grejor ni har.Eller om ni skulle kunna rekomendera saker till mig. Jag har lirat detta spel ett antal år men inte förstått på mig min fps när jag köpt min nya dator!

Gammla datorn.

Asus moderkort
Amd Atlhon XP 2400+
Ram minne 256 RAM 333Mhz
GeForce Ti 4200
Maxtor 80GB HDD

____________________

Nya datorn:

Asrock 939Dual-SATA2
AMD64 3700+@2,40
Twinmoss 512MB 400Mhz (köpt)
GeForce 6600GT 128MB AGPX8

__________________________________

Hemsidan: www.pterodon.com

Visa signatur

Intresserad av - Överclockling, bygga datorer.
Spelar; Call of duty 4

Permalänk

Re: Hjälp med ett spel (FPS)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av the kid
Tjena igen!
Ber om ursäkt men iallafall har dom som hr varit intresserade hjälpt mig mycket med hjälpen jag har fått men inte tillräckligt.Det är ett spel som heter [ Vietcong ] det bästa är om ni skulle kunna vara snälla att försöka ladda ner det och kolla vad ni skulle ha för fps med eran dator och vilka slags grejor ni har.Eller om ni skulle kunna rekomendera saker till mig. Jag har lirat detta spel ett antal år men inte förstått på mig min fps när jag köpt min nya dator!

Gammla datorn.

Asus moderkort
Amd Atlhon XP 2400+
Ram minne 256 RAM 333Mhz
GeForce Ti 4200
Maxtor 80GB HDD

____________________

Nya datorn:

Asrock 939Dual-SATA2
AMD64 3700+@2,40
Twinmoss 512MB 400Mhz (köpt)
GeForce 6600GT 128MB AGPX8

__________________________________

Hemsidan: www.pterodon.com

www.google.com, där lär det finnas massor av redovisningar för vad folk får för fps i vietcong med sina burkar google har allt, vettu!

Visa signatur

ASUS P5Q Pro | Core 2 Duo E8400 | 4GB Corsair XMS2 1066Mhz CL5 | XFX GeForce GTX 260 216SP 55nm | Corsair VX450W | Intel X25-M G2 80GB Retail | 500GB Samsung Spinpoint | DVD-RW | Dell U2311H | Benq FP241W | Philips 200WP7ES | Windows 7 RTM | Samsung ML-1640

Permalänk
Medlem

Att be folk att ladda ner spel olagligt är inte direkt uppskattat här på swec.

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

"det bästa är om ni skulle kunna vara snälla att försöka ladda ner demot och kolla vad ni skulle ha för fps med eran dator och vilka slags grejor ni har"

Johle, är ett demo olagligt att ladda ner?

Permalänk
Medlem

johle kanske borde läsa på lite bättre. Det är 100% lagligt att ladda ner ett demo...

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Hehe Jag sa inte heller att killen i topic uppmanade till att ladda ner fulla spel, bara att det är allmänt ogillat här på swec

Nej, skämt åsido...

Okej, men jag orkade inte gardera mig den här gången. Varje gång man skriver ett inlägg måste man alltid lägga till såna här grejer, är väl vad 50% av forumet består av.

Jag antar att FPS skiljer en del mellan demo/fullversion. Ofta kommer ju demos innan och är inte som fullversionen.

EDIT: Hah! Han skrev ju inte alls ordet "demot" först, kolla killen ovans citat, han ändrade efteråt!

Först:
"försöka ladda ner det "

Sen:
"försöka ladda ner demot "

"Senast redigerad av the kid, 2006-06-19 klockan 15:49"
...som händelsvis är efter mitt inlägg

Därmed inte sagt att han syftade på fullversionen, men man vet ju aldrig

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

johle måste bara fråga dig en sak hur blir man V.I.P medlem här på Sweclockers :D?

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectryym
johle måste bara fråga dig en sak hur blir man V.I.P medlem här på Sweclockers :D?

Man gör en liten thumb med texten V.I.P på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Hehe Jag sa inte heller att killen i topic uppmanade till att ladda ner fulla spel, bara att det är allmänt ogillat här på swec

Nej, skämt åsido...

Okej, men jag orkade inte gardera mig den här gången. Varje gång man skriver ett inlägg måste man alltid lägga till såna här grejer, är väl vad 50% av forumet består av.

Jag antar att FPS skiljer en del mellan demo/fullversion. Ofta kommer ju demos innan och är inte som fullversionen.

EDIT: Hah! Han skrev ju inte alls ordet "demot" först, kolla killen ovans citat, han ändrade efteråt!

Först:
"försöka ladda ner det "

Sen:
"försöka ladda ner demot "

"Senast redigerad av the kid, 2006-06-19 klockan 15:49"
...som händelsvis är efter mitt inlägg

Därmed inte sagt att han syftade på fullversionen, men man vet ju aldrig

Tycker du skall STFU ...

Ber ursäkta för språket....