Permalänk
Medlem

Var kan man köpa antistatpåsar?

Hejsan!

Jo det är som så att jag köpte ett moderkort från datorbutiken.se som visade sig vara defekt. I all min hast med att packa upp moderkortet så slängde jag ju självklart antistatpåsen vilken man måste ha vid returnering av defekta varor... Nu undrar jag då... Va kan man köpa antistatpåsar?

Om det är någon här inne på sweclockers som har en antistatpåse, till moderkort, som skulle vilja vara snäll och (ge)/sälja denna högst eftertraktade påse så skulle jag bli riktigt glad!

Hajsvejs!
/Marcus

Visa signatur

[Athlon64 x2 3800+ @ 2.0GHz]~[Asus EN7900GT]~[Asus A8N-E nForce4 Ultra]~[Corsair Value Select 2x512Mb]

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack så mycke!!!

Nu kommer det bara en följdfråga.... Vilken storlek tror ni jag behöver?

Storlek+flik (mm):
250×300+30
300×375+30
460×460+30

Visa signatur

[Athlon64 x2 3800+ @ 2.0GHz]~[Asus EN7900GT]~[Asus A8N-E nForce4 Ultra]~[Corsair Value Select 2x512Mb]

Permalänk
Geeks
SweClockers

Testat ringa db.com och fråga om de kan skicka en påse till dig? Med lite fjäsk så ska det inte vara några problem

Men som svar på frågan, köp den största där. Skiljer ju bara ett par kronor. ATX är 305mm x 244mm, men du får tänka på att det finns höga komponenter på kortet som kräver större påse.

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Kjell o Company säljer antistat påsar av alla storlekar... www.kjell.com .. sök bara på antistat så får du upp en del alternativ..

Permalänk
Medlem

Tror knappast db.com vägrar att skicka dig en påse ifall du ska reutnera en vara till dom. Ring dom, precis som xphaze sa.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Medlem

Eller så kan du gå till närmsta datorbutik, dom ger oftast bort sådana påsar gratis.
Jag menar då små datorbutiker, te.x. alina, inte EL-Giganten.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Ja tack för alla svar! Jag har nu hittat en antistatpåse... ja gick till JME data å fick en

NI kan låsa tråden nu...

Visa signatur

[Athlon64 x2 3800+ @ 2.0GHz]~[Asus EN7900GT]~[Asus A8N-E nForce4 Ultra]~[Corsair Value Select 2x512Mb]