Noname minnen en flaskhals för andra minnen?

Permalänk
Medlem

Noname minnen en flaskhals för andra minnen?

Tjena!

Tänkte köpa lite mer minne till min bästis som jag beskriver i min sign.(leta efter hårdvarukomponenter)
Och jag undrar om mina noname minnen (länk till minnena ) kommer vara en flaskhals för ett par "bättre" minnen tex domhära ??

Jag vill inte ha några kommentarer om att jag inte behöver mer interminne för att det räcker med det jag har, för att jag vill förberada mig för svårare tider.. ehm ja..

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Ja det kommer de.. eftersom de dära du nämnde e typ bland de bästa minnena som finns..

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Hedersmedlem

Du kommer inte att kunna klocka lika bra om de billiga minnena sitter i datorn.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Permalänk
Medlem

okej, då köper jag skitminnen och kör på dem tills dom kraschar. XD
Det lär dem inte göra iof, klockar inte.

Oops! Glömde en sak, TACK!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |