Backup på itunes, bara kopiera mappen?

Permalänk

Backup på itunes, bara kopiera mappen?

Tja. Nu är friden över, mitt wlan kort i Macbooken har dött :S. Så jag ska in med den på service imorgon. Så jag måste då ta backup på alla mina låtar samt lite filmer och bilder. Men jag undrar mest om man bara kan bränna itunes mappen på en dvd, och sen när jag får tillbaka den, så drar jag mappen från dvd'n till hårdisken och ersätter den då tomma itunes mappen.

Eller får den något ryck då?

Den ska somsagt in i morgon så ett snabbt svar skulle vara skönt!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Om du har valt att alla filer som spelas ska lägga till sig i iTues mappen så kan du göra så ja.

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem

glöm inte att avauktorisera burken först bara ..med sladd då givetvis.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Movement
Om du har valt att alla filer som spelas ska lägga till sig i iTues mappen så kan du göra så ja.

yepp så har jag gjort.

AndreaX: Altså det är privata mp3,or "semestersånger" så att säga, har inte lyckats köpa nått än, måste man ändå göra det, och vad betyder det?

Jaha, googlade lite, och varför skulle jag göra det?

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus

AndreaX: Altså det är privata mp3,or "semestersånger" så att säga, har inte lyckats köpa nått än, måste man ändå göra det, och vad betyder det?

Jaha, googlade lite, och varför skulle jag göra det?

jaha, nej då behövs det ju inte. det är bara för att en av de 3 datorerna som musiken i köpt AAC får finnas på ska friställas antar jag, om man ändrar för mycket i datorn så räknas den som en nya dator, följdaktligen har du då bara 2 datorer kvar helt plötsligt. (och ingen möjlighet att avaktorisera heller) så blev det för mig iallafall, men det var i Windows åas..

Googla = söka efter saker.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint