Slutgiltiga specifikationerna på Intel GMA 3000

Permalänk
Melding Plague

Slutgiltiga specifikationerna på Intel GMA 3000

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Trevligt tycker jag. Vad innebär detta rent prestandamässigt tro?

Permalänk
Medlem

Ska bli intressant att se vad den klarar av. GMA950 lär den klå i alla fall.

Permalänk
Medlem

Hoppas detta nu sätts in i Mac Mini inom kort, samt MacBook

Permalänk

Om den vassare kretsen finns i en uppdatering av MacBooken framöver (senast kring jul, i samband med Leopard-releasen tex) så är jag i det lokala Apple-centret med mina 11K snabbare än man hinner säga "anjovis"...

Då känns MacBooken komplett och riktigt prisvärd.

Börjar dra ihop sig för WWDC nu förresten. Är riktigt nyfiken och jag är inte ens Apple-fan (än)

Visa signatur

||Wintel PC|3*Mac mini|Xbox One S|Synology DS918+||

Permalänk

Detta är nästan tvunget för att möta behovet från Vista? För detta bör väll fixa Aeroglass om övriga hårdvaran klarar kraven?

Med AMDs uppköp av ATI tycker jag man borde kunna få se liknande produkter från även dem snart ;).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonteponte
Om den vassare kretsen finns i en uppdatering av MacBooken framöver (senast kring jul, i samband med Leopard-releasen tex) så är jag i det lokala Apple-centret med mina 11K snabbare än man hinner säga "anjovis"...

Santa Rosa med den mobila versionen av GMA X3000 kommer inte förrän i April 2007.

/Adrian

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om det kommer finnas stöd för hårdvaru-acceleration av h.264 och andra HTPC-relaterade funktioner?