Permalänk
Medlem

Skärm problem

Hej jag har problem med min skärm den ser ut så här

http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/natt_ar_fel.JPG

Den har varit så sen jag köpte den vilket bara var 1-2 veckor sen och jag hittar inga inställningar för det eller nått.

för er som inte ser vad som är fel bilden lutar!! lägre åt höger och högre åt vänster! Och när jag drar musen eller nått åt höger sida så blir den smalare den blir ihoptryck blir även så med ikoner m,m

Nån som vet vad som kan vara fel?

Permalänk
Medlem

Det där är en skärm-inställning som görs med hjälp av knapparna på framsidan av skärmen. Det tar ungefär 1 minut att lära sig navigera de relativt enkla inställningsmöjligheterna som finns på de flesta skärmar.
Om du inte lyckas klura ut hur man gör så får du snällt krypa till korset och läsa manualen till skärmen - där står allt sånt.

Visa signatur

Det heter DATOR eller DATORN inte "data" eller "datan" era illiterata noobs! Och det stavas DUAL inte duel. Sover ungjävlarna på lektionerna i skolan nu för tiden?
Server #1: Project Hades 3.0
Server #2: Project Pandora

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av User101
Det där är en skärm-inställning som görs med hjälp av knapparna på framsidan av skärmen. Det tar ungefär 1 minut att lära sig navigera de relativt enkla inställningsmöjligheterna som finns på de flesta skärmar.
Om du inte lyckas klura ut hur man gör så får du snällt krypa till korset och läsa manualen till skärmen - där står allt sånt.

Nej just den inställningen finns inte att göra