När kommer Core 2-Mac:en?

Permalänk
Melding Plague

När kommer Core 2-Mac:en?

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Men det låter väll trevligt!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Håller med föregående talare.

Visa signatur

-

Permalänk
Permalänk
Medlem

Macbooks verkar också ta slut.

Jag ska nog vänta så länge som möjligt med att köpa min.

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem

Hmmmm ska oxo beställa en macbook snart, fan nu vet man inte ifall man ska gå och vänta eller inte. Buhuu vad jobbigt:(

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kommer vänta på Merom till MacBook. Jag tror nog att vi kommer kunna köpa dessa i oktober iafl.

Visa signatur

Grundare/VD, Kakaw.se – kvalitetschoklad på nätet.

Permalänk
Medlem

Ska också köpa en, väntar så länge det behövs för att de ska få ut de nya, läser någon recension först och sedan slår jag till om man får studentrabatt men det förutsätter jag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmm, skulle vara najs med en Core 2 Duo i MacBooken istället...man kanske väntar lite

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2.4GHz Core 2 Duo, X25-M 160 GB

Permalänk

Vore ju toknajs om de uppgraderade MB till C2. Men känns det inte som att de kanske uppgraderar MBPro arna först. För att göra dem lite mer High-end. MB och MBP är ju i princip samma skrot och korn.

Visa signatur

the power of ART compells me!

Permalänk
Medlem

Om de uppgraderar MBP först förvånar det mig inte det minsta om MB fortsätter ha Core Duo så länge som möjligt. Är nog inte sanolikt med tanke på att dom uppgraderar minin med.

Permalänk
Medlem

Alltså, visst är merom bättre men det är inga monsterskillnader direkt...

Personligen tycker jag inte ni behöver vänta så värst länge bara för den. Processorprestandan är ju jusst det som MacBooken är bra på redan nu.

Permalänk
Medlem

sitter o väntar på att Mac Mini ska bli utrustad med Merom, förhoppningviss får den även GMA X3000

Permalänk
Hedersmedlem

Mini med merom är galet snabb. Kommer nog tyvärr inte bli så då den måste hålla en viss prisnivå. men hoppas att den kommer med native merom. vore kul

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Om man bara hade pengar...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Vänta ett slag

Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
Hmmmm ska oxo beställa en macbook snart, fan nu vet man inte ifall man ska gå och vänta eller inte. Buhuu vad jobbigt:(

Jag skulle råda till att avvakta till nästa revision. Det verkar vara lite väl mycket barnsjukdomar med Macbook.
(Jag var också på väg att köpa en men ångrade mig efter att ha läst om folks problem på Mac-forumen).

Visa signatur

---------------------------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
Mini med merom är galet snabb. Kommer nog tyvärr inte bli så då den måste hålla en viss prisnivå. men hoppas att den kommer med native merom. vore kul

Du behöver inte din mac mini... bara att skicka hem den till mej