Personliga musmattor från Noidpad

Permalänk
Melding Plague

Personliga musmattor från Noidpad

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Glömsk

Bara jag som har stora problem att läsa vad som står i menyn på hemsidan? Nej, den där sidan gjorde sig inte bra för oss med hög upplösning och dålig syn.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

Håller med. Och jag kör ändå bara 1280x1024.

Fast det här var rätt ballt. Skulle vara trevligt med en EVE Online musmatta.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Nördsida.

Känns som att det kommer sluta som qpad, att dom inte hinner med och går över till färdiga tryck. Bra start som nischgrej, när dom har fått ett bra rykte kan dom spola den.

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk

har beställt en matta nu.. får se om jag blir nöjd, har länge funderat på att spola min gamla tyg matta för något annat, men aldrig varit nöjd med motiven.

Permalänk

fixa SweC-matta
Nja, verkar intressant, får se dock om jag tar med el. utan eget tryck om det blir en sådan.
Har inte PayPal heller så

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

useless, går ju inte att se hur det placeras eller nått alls.. =/

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Deras mattor verkar som Qpads... För 3 år sen...

Permalänk
Medlem

Har inte personligt designade musmattor funnits typ sen åttiotalet?

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jerka^
Har inte personligt designade musmattor funnits typ sen åttiotalet?

Joo men det finns ju inte så många kvar som gör dem bra...

Permalänk

jag hoppas att kvaliten på ytskiktet är som de säger, super bra. för det kan man inte säga om vanliga personligt designade mattor. Vi får väl se, borde ha min matta ganska snart.