Mapp i sig själv? f:\m\m\m\m\...

Permalänk
Medlem

Mapp i sig själv? f:\m\m\m\m\...

Funderade på en sak häromdagen att om man på windows lägger en mapp i sig sjävl får man error. Men på en xbox med xbox media center får man inte det utan den fortsättter att lägga den i sig själv till plopp så finns den inte alls. så vad händer med mappen? vad om man skulle ha filer i mappen som tog plats på håddisken skulle filerna bli osynliga eller vad?

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Borde inte denna tråd ligga i microsofts operativsystem?

On topic: finns det ingen sökfunktion som man kan söka efter filen med, och se vart den hamnat?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nej ingen sök och så vitt jag vet så är Xbmc inte Microsofts operativ utan open source

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Personligen skulle jag bege mig till Xbmcs forum.

mv: kan inte flytta "ravv/" till en underkatalog till sig själv, "/root/ravv/ravv"
Så borde den säga, mer vet jag inte.

Visa signatur

Jag sover bäst under bord

Permalänk
Medlem

i FAT kan man inte ha mer än 512 underkataloger, vad som gäller för detta fall vette..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint