Permalänk
Medlem

Nytt bord för datorn

Tjena! Har nu väntat på att ett bord från Ikea ska vara i lager här i göteborg men tydligen hade de problem med leverantören och kommer inte att få in dem på ett bra tag. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...

Där ser ni vilken typ av bordsskiva jag söker efter och det är den som inte finns i lager =/
Nåväl, nu undrar jag om ni vet vart man hittar likande bord
obs! Bordet ska vara till datorn o alla tillbehör.
Tacksam för svar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Nytt bord för datorn

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwoMp
Tjena! Har nu väntat på att ett bord från Ikea ska vara i lager här i göteborg men tydligen hade de problem med leverantören och kommer inte att få in dem på ett bra tag. [url]http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDispl.......

Jag köpte ett bord från Ikea med fasta ben.. och jag får inte under min stol.. så om du nu köper dedär bordet så köp dom där bena som man kan höja å sänka:P

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

hehe ok tack för tipset. Måste bara hitta bordet först =/ snälla om nån vet ett snyggt sådant, skriv gärna

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwoMp
hehe ok tack för tipset. Måste bara hitta bordet först =/ snälla om nån vet ett snyggt sådant, skriv gärna

gå in på bahus eller va de nu heter.. du får vällja storlek å allt själv?

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

Galant är väl en OK skrivbordsserie från IKEA? Jag har ett sådant själv och är nöjd med det.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaa_kola
gå in på bahus eller va de nu heter.. du får vällja storlek å allt själv?

Bauhaus menar du va? eller hur de stavas?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Bauhaus menar du va? eller hur de stavas?

haha joo.. min tyska är inte bra..:o

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

Deras hemsida om det nu stämmer, www.bauhaus.se verkar inte ha någon onlineshop. Ingen mer som kan ge mig lite tips? tack på förhand

Visa signatur