Permalänk
Medlem

Program visar CPU och CPU1

Vad menas med CPU och CPU1, Är ena minnes temp då jag kör Dual channel.. om inte vad är det annars? Skulle gärna vilja veta...

Processor: AMD Athlon 64 3800+

Tacksam för seriösa svar

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Medlem

Seriös information skulle hjälpa. Vilket program visar det? Finns ganska många nuförtiden. Finns inga minnen med tempmätare. Har du en 3800+ eller en X2 3800+ dualcore alltså?

Edit: Jag vet att det står 3800+ (singel) i din sig men om du har skrivit fel och du har en X2 så vet vi svaret direkt.

Permalänk
Medlem

Ingen Dual core och Everest Ultimate Edition 2006 visar CPU och CPU1, kan det vara en dual core? För enligt spec när jag köpte PC i delar på komplett stod det single core processor... Kan det vara fel på programmet?'

EDIT: Bild finns här http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/namnlos-xux.JPG

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Medlem

Mobot eller Everest har tagit fel på nåt och visar 2 cpu temps. Skulle tro att det är Aux den ska visa.

Permalänk
Medlem

Okej tack så mycket för svaret

EDIT: Vilken tempratur ska jag kolla på för processor? CPU eller CPU1?

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |