Asus lanserar mediacenterdator

Permalänk
Melding Plague

Asus lanserar mediacenterdator

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Känns lite dyrt men det kanske det inte är?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Kanske ska titta på denna istället för mitt hopplock, blir ju billigare men.. http://www.komplett.se/k/shoplist.asp?mode=receive&si=383580&...
Jag vet inte?

Visa signatur

Sudden// Chassi: Antec Three Hundred + 2 st 120mm Nexus, Processor: Intel Core i7 920 @2,66 GHz, Moderkort: Asus P6T, Minnen: Corsair 6GB 1333 DDR3, Grafik: XFX GTX260 896MB PCIe 2.0, Nätagg: Corsair 650W, HDD: 2st WDC 500GB Black SATA2, Brännare: Samsung AD-7200A DVD, OS: Vista 64-bit Swe.

Permalänk

låter lite dyrt men den ser väldigt bra ut.. scart osv men frågan är hur bra den är?.. 10K skulle den vara värd men 13-14-15? nee det är för dyrt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Trevlig HTPC av Asus! (vid en första anblick iallafall)
Har den kortplats i burken tro, eller måste man ha en separat box för betal-digitalkanaler?

----

Citat:

Ursprungligen inskrivet av glennm
Kanske ska titta på denna istället för mitt hopplock, blir ju billigare men.. http://www.komplett.se/k/shoplist.asp?mode=receive&si=383580&...
Jag vet inte?

Lite OT, men ryms verkligen en Ninja i det där chassit??
17 cm högt chassi och ca 15 cm hög kylare.. Blir kanske tajt?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Trevlig HTPC av Asus! (vid en första anblick iallafall)
Har den kortplats i burken tro, eller måste man ha en separat box för betal-digitalkanaler?

----

Lite OT, men ryms verkligen en Ninja i det där chassit??
17 cm högt chassi och ca 15 cm hög kylare.. Blir kanske tajt?

Mer OT: Jag har ställt frågan till Komplett, jag vill ha allt monterat och färdigt så det är inte riktigt klart ännu. Lär väl kosta en peng till bara det fungerar. Uppdaterat med TV kort: http://www.komplett.se/k/shoplist.asp?mode=receive&si=383580&... får se när Komplett hör av sig.

Visa signatur

Sudden// Chassi: Antec Three Hundred + 2 st 120mm Nexus, Processor: Intel Core i7 920 @2,66 GHz, Moderkort: Asus P6T, Minnen: Corsair 6GB 1333 DDR3, Grafik: XFX GTX260 896MB PCIe 2.0, Nätagg: Corsair 650W, HDD: 2st WDC 500GB Black SATA2, Brännare: Samsung AD-7200A DVD, OS: Vista 64-bit Swe.

Permalänk
Medlem

Kan man få tag på ett sådant tangentbord med musplatta nånstans månne tro??

Visa signatur

Foto: Nikon D90, 50 1.8 & 55-200 4-5,6 samt velbon stativ.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HooX
Kan man få tag på ett sådant tangentbord med musplatta nånstans månne tro??

http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=2265&session=c2dd6c...

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

OT: När kommer HDDVD/Blueray som spelare till datorn?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
OT: När kommer HDDVD/Blueray som spelare till datorn?

Om några månader, men de kommer troligtvis att kosta över 2500:- bara för spelaren, så jag skulle nog väntat ett år (minst).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Finns Pioneer brännare ute nu.. kostnaden ligger närmare 10.000 svenska riksdaler...

Permalänk
Medlem

ful.

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kent2
ful.

Tycker du sammanfattade det rätt bra faktiskt. Kände bara samma sak när jag såg den.

Permalänk

Är det någon som hört nåt om den här historian från Sony?

Ser snygg som attan ut fast en Pentium D är väl inte de allra hetaste (eller jo, men inte på det bra sättet).

Visa signatur
Permalänk

Satan så ful den var, det var nog det gräsligaste på länge faktiskt. Jag brukar inte gilla de flesta htpc-chassin i normala fall men den här slog ju alla rekord...

Visa signatur

If it ain't broken: tweak it...
folding@home