Ni med fear, kolla hit!

Permalänk
Medlem

Ni med fear, kolla hit!

hejsan. när jag ska börja spela på singleplayer så startar man vid en bild och en sopkontainer framför sig. man kan inte hoppa över bilen eller sopkontainern och när man går åt andra hållet så ramlar man igenom marken och dör. uppdraget är "investigate the area". Hur i helvete ska man göra?!

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6300, Corsair 2048MB Twin2x 5400 DDR2, Sapphire Radeon X1900XT 512MB

Permalänk
Medlem

tror ditt spel är buggat. visst det va längesedan jag spelade det men så ska det inte gå.

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem

faller du genom marken :S...
ladda ner en patch

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem. Jag tror det löste sig på ett så absurt sätt att jag uppdaterade Win Media Player, eller patchade det, kommer inte ihåg riktigt.

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Men just det här att han faller genom marken om han går bakåt tyder på att han har samma problem som jag hade, vilket löstes genom att uppdatera så mycket som möjligt. Har för mig att Fear använder wmv-kodning på något som kunde orsaka att spelet buggade med äldre versioner av win media player.

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyrostad
Men just det här att han faller genom marken om han går bakåt tyder på att han har samma problem som jag hade, vilket löstes genom att uppdatera så mycket som möjligt. Har för mig att Fear använder wmv-kodning på något som kunde orsaka att spelet buggade med äldre versioner av win media player.

Möjligt, menar du att han trillar ner varje gång han går bakot eller bara där? För annars kvittar det för man ska ändå framåt där.

Permalänk
Medlem

Har för mig att när jag hade problemet att jag även satt fast. Jag hoppade ur bilen, och kunde sen inte ta mig framåt (var något som var ivägen, som inte gick att hoppa över).

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Möjligt:p Var ett tag sedan jag spela det:) Men annars är det ett trevligt spel.

Permalänk
Medlem

aja fixa det nu. fuskade mig till nästa bana ruskigt läskigt är de:S

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6300, Corsair 2048MB Twin2x 5400 DDR2, Sapphire Radeon X1900XT 512MB

Permalänk
Medlem

ska finnas en patch har jag för mig, du kan inte fuska du missar en del isf.
Kan bara säga att demot till tilläget (Exraction point) är läskigare

Permalänk

har du nån audio codec package eller liknande?
Isåfall avinstallera den, både Fear och Condemned har visat sig visa buggar för dom med codec package varav att bilden blir svart m.m.
kan möjligt vara den orsaken.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk

Jag fick inte ens igång spelet efter att googlat runt o letat så va problemet ace mega codecs tog bort allt så funka spelet sen..

Permalänk
Medlem

F.E.A.R. Expansion - Extraction Point släpps 2006-10-27. För dom som inte visste