Permalänk
Medlem

NY mp3 vilken?

Hej! har kollat runt på mp3 spelare undrar om ni har några förslag.

Några önskemål på mp3n.
# Helst under 2500:-
# Absolut minst 2GB minne
# Kunna spela upp filmer
# bra ljudkvalitet
# Inte vara för stor ska passa i fickan
# Ganska stor skärm runt 2" eller större

Tror de var önskemålen, hoppas det finns nån bra

tack på förhand

Visa signatur
Permalänk

Meizu M6 låter som något för dig. Om du vill ha den lagom till jul annars kanske någon iRiver modell U10, E10, T10 och vad dom nu heter.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

okey, tack fler förslag

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Jag har en U10 och är supernöjd!

Permalänk
Medlem

OKey jo har kollat på den en del men är ändå osäker

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Meizu M6 låter som skuren för dig!

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

Hehe okey fast den finns väll med mest 4gb ? Och jag har sett att Iriver clix 4gb kanske kommer till sverige den skulle nog va bra.. fast om den nu kommer.. Jag har tänkt ha låtar och kanske 1 långfilm inne (som man byter om man tröttnar) och lite simpsons och family guy avnsitt i räker 4gb då ?

Visa signatur
Permalänk

javisst gör det det

Permalänk
Medlem

MEIZU M6, väntar själv på den, gå gärna in på MEIZUs forum (http://www.meizu.se/forum), och kika runt lite där =).

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Jag säger också Meizu M6, så himla sexig spelare

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Bra och stor skärm (2.5"), 14h musik, 3,5h film, bra ljud, slinker lätt ner i fickan, 30GB (Mycket musik och filmer).

Pratas såklart om iPod G5 30GB. Priset; 2.795kr. 300 mer än vad du sa, men du ville ju ha allternativ.

Permalänk

kanske nån ipod

Permalänk
Medlem

Okey tack för alla svar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Jag säger också Meizu M6, så himla sexig spelare

håller med

Permalänk
Medlem

Hehe har tittat på den och iriver U10 ett tag men om clix kommer så kanske jag tar den istället fast vet inte var den kommer kosta

Visa signatur