Permalänk

problem med dvd/cdrom

tjena, häromdan när jag satt o spelade så hörde jag att det small till från datorn, tänkte förs tatt de inte va något farligt eftersom allt funkade men efter ett tag hängde sig allt, såja öppnade cdromen för att kolla skivan så låg den sprängd i 1000 bitar, så jag pillade loss skiten för att få ut allt och efter de så funkade den inte mer, så jag satte i en annan dvd från den andra datorn och nu så hittar den själv dvdn men den läser inga skivor. va e felet? VAVAvAVA`??? tacksam för svar, kram

Permalänk
Medlem

.... vackert skrivet, fattar hälften typ.

Hur som helst, har du tänkt på att det måste funnits en anledning till att CDn gick sönder?

Visa signatur

---

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
.... vackert skrivet, fattar hälften typ.

Hur som helst, har du tänkt på att det måste funnits en anledning till att CDn gick sönder?

tack,
¨

JAAAAA obalans kanske?

Permalänk
Medlem

Re: problem med dvd/cdrom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av homosapiens
va e felet? VAVAvAVA`??? tacksam för svar, kram

eh, grabben.
en skiva exploderade i din läsare och du undrar vad felet är..

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk

Vore det inte nära till hands att tro att smällen orsakat skador på läsaren/systemet?

De tål ju trots allt inte hur mycket som helst...

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk

OMG, jag skrev att jag testat sätta i en ny DVD en ny cdrom, fattar ni? EN HELT NY DVD SPELARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!