Chassimodden Embryo Zero

Permalänk
Melding Plague

Chassimodden Embryo Zero

Antti Hakala var trött på sin bärbara dator och bestämde sig för att bygga en helt egen stationär dator. Med avancerade verktyg och en hel del slit lyckades han bygga datorn som fått namnet Embryo Zero.

Läs nyheten: Chassimodden Embryo Zero

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Yes, äntligen är Galleri tillbaka. SKÖNT.
.
.
.
.
.
Det har man väntat på ett bra tag, för att kunna se alla sköna modds.
.
.
.
.
Fattas bara "Filarkivet" och då är Sweclockers komplett.
.
.
.
Ang. modden så är det väldigt snygg.
Tycker att skärman är det läckraste jag sett på länge. Även chassit va stilren och snyggt belyst.

Permalänk
Medlem

det första jag tänkte på när jag såg det chassit var Cold-Fusion [SLK3000B Modd]...Nu menar jag inte att det är exakt likadant men ni förstå kanske varöfr jag tänkte på det?! =)...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fronten ser lite XPS 700ig ut?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DualCore
Yes, äntligen är Galleri tillbaka. SKÖNT.
.
.
.
.
.
Det har man väntat på ett bra tag, för att kunna se alla sköna modds.
.
.
.
.
Fattas bara "Filarkivet" och då är Sweclockers komplett.
.
.
.
Ang. modden så är det väldigt snygg.
Tycker att skärman är det läckraste jag sett på länge. Även chassit va stilren och snyggt belyst.

http://www.metku.net/mods/embryo_zero/031.jpg

För det chassit skulle jag nog ge min njure i utbyte...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaturn87
För det chassit skulle jag nog ge min njure i utbyte...

Haha, jag skulle inte ge njure men håller med dig att den va väldigt läckert. Skulle gärna själv vilja ha den på mitt skrivbord.

Permalänk
Medlem

Ahhh.....Ögon godis!!!

Permalänk

Snygg skärm.

Permalänk

Helvete vad ful låda... Tur att smaken är delad

Visa signatur

Striker Extreme, E4300@3200, 8800GTS 320MB, 2GB PC6400, WD Raptor 74GB x2, Eizo L768, Corsair HX 620, Vista Home Premium.

Permalänk
Medlem

Lådan var ju super, men jag är lite fundersam över skärmen. Den ser ju nog snygg ut när den är belyst men jag undrar ifall det är ett lyckat koncept om man tex sitter och lirar i mörkret.

Visa signatur

DN1D

Permalänk
Medlem

Skärmen var grym som fan! Nigle har dock en poäng. Det kanske kan funka om lyset i plexiglaset inte riktas mot ansiktet. En av och på knapp lär dock rekomenderas.

Permalänk

damn va nice!

Gött att galleriet är tillbaka btw

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk

vad sugen jag blev på att göra en egen låda nu då

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DualCore
Haha, jag skulle inte ge njure men håller med dig att den va väldigt läckert. Skulle gärna själv vilja ha den på mitt skrivbord.

Måste ju finnas något företag som jobbar med att bygga sånadära custom made grejer till privatpersoner.....

Permalänk
Medlem

rätt stilren trots plottrigheten, men jag gillar inte den här neotribaliseringen riktigt..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint